دانلود و خرید کتاب مدرسه رفتن را با یاد گرفتن اشتباه نگیرید آرزو امیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدرسه رفتن را با یاد گرفتن اشتباه نگیرید اثر آرزو امیدی

کتاب مدرسه رفتن را با یاد گرفتن اشتباه نگیرید

نویسنده:آرزو امیدی
انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مدرسه رفتن را با یاد گرفتن اشتباه نگیرید

کتاب مدرسه رفتن را با یاد گرفتن اشتباه نگیرید نوشته آرزو امیدی، زندگی‌نامه‌ی ایلان ماسک بزرگ‌ترین کارآفرین جهان در دنیای فناوری است. 

درباره‌ کتاب مدرسه رفتن را با یاد گرفتن اشتباه نگیرید

آرزو امیدی در کتاب مدرسه رفتن را با یاد گرفتن اشتباه نگیرید از زندگی ایلان ماسک، دومین کارآفرین دنیا و چهارمین فرد ثروتمند جهان نوشته است. او در ۲۸ ژوئن ۱۹۷۱ ‌در پرتوریا، آفریقای جنوبی به دنیا آمد. پدر و مادرش در کودکی از هم جدا شدند و او زندگی سختی داشت. حالا ایلان ماسک در لس‌آنجلس زندگی می‌کند و ریاست شرکت‌‌های بزرگ و نوآوری چون اسپیس ایکس و تسلا را بر عهده دارد. 

در کتاب مدرسه رفتن را با یاد گرفتن اشتباه نگیرید از زندگی او، مسیری که برای رسیدن به جایگاه کنونی‌اش طی کرده است، موفقیت‌ها و شکست‌هایش می‌خوانیم. 

کتاب مدرسه رفتن را با یاد گرفتن اشتباه نگیرید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام دوست‌داران آثار زندگی‌نامه از خواندن کتاب مدرسه رفتن را با یاد گرفتن اشتباه نگیرید لذت می‌برند. اگر دوست دارید با شخصیت، زندگی و کارهای یکی از قوی‌ترین مردان جهان در زمینه‌ی فناوری آشنا شوید، کتاب مدرسه رفتن را با یاد گرفتن اشتباه نگیرید برای شماست.  

بخشی از کتاب مدرسه رفتن را با یاد گرفتن اشتباه نگیرید

او با مهمانی گرفتن به راه خود در کالج ادامه می داد.

در حالی که در دانشـگاه پنسـیلوانیا تحصـیل می‌کرد، کارآفرین مادرزادی ، جشـن‌های خانگی را در خانه‌ی خود قبول می‌کرد و پنج دلار هزینه‌ی شـارژ کاور می‌گرفت تا به او در پرداخت اجاره‌اش کمک کند. او و هم اتاقی‌های او تنها سـاکنان یک خوابگاه دانشـجویی ده‌ اتاقه بودند و پنجره‌ها را با کیسـه زباله‌های سـیاه رنگ و دیوارها را با رنگ‌های روشـن پوشـانده بودند . ماسـک در زمان جشـن‌ها مسـت نمی‌کرد تا بتواند همه چیز را تحت کنترل نگه دارد ، به خاطر همین او هرگز زیاد (الکل) نمی‌نوشید.

او (دانشگاه) را رها کرد.

در سـال ۱۹۹۵، ماسـک در مقطع تحصـیلات تکمیلی و در رشـته‌ی فیزیک در دانشـگاه اســـتنفورد ثبـت نام کرد. در عرض دو روز به این نتیجـه رســـید که اینترنت به مراتب نویـدهـای بیش تری برای تغییر جـامعـه دارد پس دانشـــگـاه را ترک کرد و زیـپ ۲ را تاســیس نمود، شــرکتی که نقشــه‌ها و دایرکتوری‌ها را به روزنامه‌های آنلاین ارائه می‌دهد.

نظرات کاربران

سلام
۱۳۹۹/۰۷/۱۳

واقعا یه کتاب صد صفحه ای 20 هزار تومن؟؟؟؟؟؟؟ علم کیمیا که یاد نداده زندگی نامه ایلان ماسک تو گوگل هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان