دانلود و خرید کتاب چگونه در زمان کمتر کار بیشتری انجام دهیم الکساندر لیتاوسکی ترجمه شاهین غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه در زمان کمتر کار بیشتری انجام دهیم اثر الکساندر لیتاوسکی

کتاب چگونه در زمان کمتر کار بیشتری انجام دهیم

معرفی کتاب چگونه در زمان کمتر کار بیشتری انجام دهیم

کتاب چگونه در زمان کمتر کار بیشتری انجام دهیم نوشته الکساندرا لیتاوسکی است. این کتاب راهنمایی گام به گام برای داشتن کارآیی بیشتر؛ مدیریت زمان، بهینگی و کارآمدی است و به شما یاد می‌دهد به یاد داشته باشید که هیچ میانبر یا راه جادویی برای رسیدن به یک زندگی با بهره‌وری بالا وجود ندارد. همه چیز بستگی به تلاش شما برای دستیابی به پیشرفت دارد..

درباره کتاب چگونه در زمان کمتر کار بیشتری انجام دهیم 

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا با وجود اینکه تمام تلاش خود را برای انجام کاری صرف کرده‌اید، باز هم موفق نشدید به بهره‌وری مناسب دست پیدا کنید؟ دلیل این مسئله، نبود ثبات قدم و پایداری در راه افزایش کارآمدی در هنگام مواجهه با وظایف دشوار است.

بسیاری از ما درک نمی‌کنیم که ناکارآمدی و نداشتن بهره‌وری، حاصل عواملی همچون عدم تمرین، نبود ثبات قدم، و روش اشتباه در جمع‌آوری داده‌هاست. هدف این کتاب، افزایش دانش شما در زمینه تکنیک‌های روز بهره‌وری، روش استفادۀ مناسب از این تکنیک‌ها و انتخاب تکنیکی است که برای شما از همه مناسب‌تر باشد. در نتیجه، با زحمت کمتر، به بهره‌وری بیشتری دست پیدا خواهید کرد.

هدف این کتاب نه تنها تامین اطلاعات مورد نیاز برای دستیابی به حداکثر سطح بهره‌وری است، بلکه شما را تشویق می‌کند تا با اقدامات عملی، از زمان خود به شکل کارآمدتری استفاده کنند. کارآمد بودن و بهره‌ور بودن به این معناست که شما بتوانید در اندک سهمیه‌ای از زمان که هر روز به شما اختصاص داده شده، وقت بیشتری را به خانواده، سرگرمی یا کسب درآمد بیشتر اختصاص دهید.

بهره‌ور بودن، یک مسیر یکطرفه نیست و مطمئناً فراز و نشیب‌های زیادی دارد که همانند موانع بالقوه‌ای بر سر راه آنچه که قصد داریم به آن‌ برسیم قرار می‌گیرند، اما با دانستن آنچه که می‌خواهیم انجام دهیم و دلیل انجام آن و همچنین برنامه‌ریزی برای آن، می‌توانیم درک کنیم که بهره‌‌وری برای ما چه معنا و مفهومی دارد.

خواندن کتاب چگونه در زمان کمتر کار بیشتری انجام دهیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال مدیریت زمان هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب چگونه در زمان کمتر کار بیشتری انجام دهیم

برای مثال، اگر شما دانشجو هستید، بهره‌وری برای شما به این معناست که می‌خواهید تکالیف محوله را به موقع انجام دهید و در عین حال، بین دیگر فعالیت‌های خود نیز تعادل ایجاد کنید. اگر پدر یا مادر هستید، بهره‌وری می‌تواند برای شما به معنای مدیریت برنامه فرزندان در حین مدیریت برنامه‌های خودتان باشد. برای کسی که می‌خواهد به تناسب اندام برسد، بهره‌وری به مفهوم ورزش مداوم است. درحالیکه بطور همزمان سعی می‌کند زندگی خود را متعادل نگه دارد.

"هدف، به قدرت سوخت‌رسانی می‌کند." ما باید ابتدا دقیقاً بدانیم که چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم و به چه دلیل می‌خواهیم آن را انجام دهیم. وقتی ذهن ما مجهز به هدف و مقصود است، می‌توانیم به شکلی کارامد، انرژی‌های خود را متمرکز و هدفمند کنیم. زیرا اهمیت آن‌ها را در وجود خود نهادینه کرده‌ایم.

این مفهوم را براحتی می‌توان با یک مثال، درک کرد. دانش‌آموزان یک مدرسه را در نظر بگیرید که بخش بیشتری از تلاش و انرژی خود را متمرکز بر روی یک برنامه فرادرسی می‌کنند که عاشق آن هستند و نه تکالیف شب که "مجبور" به انجام آن‌ها می‌باشند. کاملاً مشخص است که دانش‌آموزان، به کدامیک زمان بیشتری اختصاص می‌دهند. شما با کاربرد این اصل در اهداف شخصی خود، می‌توانید به شکل موثری، پارامترهای آنچه که برای شما به معنای بهره‌وریست را تعیین کنید، زیرا تصویر شفافی از "دلایل" اقدامات خود بدست می‌آورید.


نظرات کاربران

کاربر ۲۲۶۲۴۱۱
۱۳۹۹/۰۷/۰۸

بسیار کتاب عالی و کاربردی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

حجم

۴۰٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان