دانلود و خرید کتاب اصول بازاریابی خدمات مالی کریستین انیو ترجمه علی سلیمانی بشلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول بازاریابی خدمات مالی اثر کریستین انیو

کتاب اصول بازاریابی خدمات مالی

معرفی کتاب اصول بازاریابی خدمات مالی

اصول بازاریابی خدمات مالی نوشته کریستین انیو و نیجل ویت یک راهنمای نظری و عملی بازاریابی و خدمات مالی است.

 درباره کتاب اصول بازاریابی و خدمات مالی

در این کتاب که با هدف بهبود بازاریابی خدمات مالی نگاشته شده است، انواع مدل‌های تئوریک و کاربردی مناسب و همچنین مثال‌های عملی متعدد ارائه شده است و به همین دلیل می‌تواند به عنوان منبع درسی معتبر در دانشگاه‌ها تدریس شده و به لحاظ طرح مباحث نظری و تئوریک و بررسی جنبه های عملی بازاریابی خدمات مالی، برای مدیران و کارشناسان سازمانهای ارائه کننده خدمات مالی، بویژه بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های بیمه، شرکت‌ها و کارگزاری‌های بورس و موسسات سرمایه گذاری و لیزینگ قابل استفاده است.

این کتاب در سه بخش و شانزده فصل به بررسی فرایند بازاریابی خدمات مالی در دو بعد عملی و نظری می‌پردازد. بخش نخست کتاب به عوامل مهم تشکیل دهنده بازار خدمات مالی اختصاص یافته است. ارائه این توضیحات به درک و فهم چگونگی وضعیت بازار خدمات مالی و همچنین نحوه پاسخگویی به مشتریان خدمات مالی کمک شایانی می‌کند. در بخش دوم، بر استراتژی‌های متقاعدسازی مشتریان برای استفاده از خدمات مالی و نیز اجزای آمیخته بازاریابی خدمات نظیر انواع محصولات خدمات مالی، استراتژی‌های ترفیعی، قیمت‌گذاری و نیز مشخصات کانال‌های توزیعمربوط به خدمات مالی تاکید شده است. در بخش سوم نیز استراتژی‌های مختلف مدیریت ارتباط بامشتریان، ارائه خدمات و میزان کیفیت این خدمات، افزایش رضایتمندی مشتریان، رفتار منصفانه با مشتریان و مدیریت عملی رابطه با مشتریان به بحث گذاشته شده است.

 خواندن کتاب اصول بازاریابی خدمات مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران و کارشناسان سازمانهای ارائه کننده خدمات مالی، بویژه بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های بیمه، شرکت‌ها و کارگزاری‌های بورس و موسسات سرمایه گذاری.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان