دانلود و خرید کتاب جهان اسلام؛ اروپا و آمریکای جنوبی سیدیحیی صفوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهان اسلام؛ اروپا و آمریکای جنوبی اثر سیدیحیی صفوی

کتاب جهان اسلام؛ اروپا و آمریکای جنوبی

معرفی کتاب جهان اسلام؛ اروپا و آمریکای جنوبی

جهان اسلام؛ اروپا و آمریکای جنوبی نوشته دکتر سیدیحیی صفوی، کتاب هفتم از مجموعه هشت جلدی جهان اسلام موسسه آینده پژوهی جهان اسلام است.

مؤسسه‌ی آینده‌پژوهی جهان اسلام مؤسسه‌ای طراز اول در حوزه‌ی مطالعات فرهنگی – هنری، سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی جهان اسلام در سطح منطقه است که می‌کوشد ضمن پایه گذاری و ارتقا رشته مطالعات جهان اسلام در سطح تحصیلات تکمیلی و طراحی گروه‌ها و دوره‌های آموزشی- پژوهشی، دیدگاهی واقع گرا- عملگرا را در همگرایی و وحدت جهان اسلام گسترش دهد.

موسسه آينده­‌پژوهی جهان اسلام، با هدف واكاوی مبانی و راهكارهاي ارتقا سطح كيفی و كمی مناسبات كشورهای اسلامی پايه‌­گذاری شده است. اين موسسه به دنبال يافتن بستری تبيني- تحليلی برای بهبود جايگاه كشورهای جهان اسلام در نظام بين ­الملل، فزونی‌­بخشی امنيت،‌ رفاه و آسايش شهروندان اين كشورها و زمينه‌­چينی برای همگرايی و یکپارچگی ميان آن­ها است.

معرفی و ترویج آموزه‌ها و الگوهای توانمندساز برای ایجاد همگرایی و هم‌افزایی میان جوامع اسلامی، مقابله با تحریف چهره‌ی اسلام و تضعیف قابلیت‌های بی‌بدیل جهان اسلام ماموریت این موسسه است و هدف آن تقویت روندها و پیش‌ران‌های مؤثر بر شکل‌گیری آینده‌ی مطلوب برای جهان اسلام در چارچوب بلوک قدرت جهانی بلامنازع از راه افزایش همگرایی و اتحاد میان کشورهای جهان اسلام است.

درباره کتاب جهان اسلام؛ اروپا و آمریکای جنوبی

در کتاب هفتم مجموعه هشت جلدی مطالعات جهان اسلام به بررسی موقعیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، جغرافیایی و... کشورهای اسلامی منطقه اروپا و آمریکای جنوبی پرداخته شده است. کتاب فوق با مقدمه‌ای از تاریخ این مناطق آغاز شده که شامل کشورهای اسلامی آلبانی، سورینام و گویان است آغاز شده و به اهمیت تاریخی این کشورها در سده‌های گوناگون پرداخته است.

خواندن مجموعه کتاب‌های جهان اسلام را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

پژوهشگران و علاقه‌مندان مطالعات منطقه‌ای جهان اسلام و دانشجویان و پزوهشگران علوم سیاسی و اجتماعی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان