دانلود و خرید کتاب آینده روابط ایران و ترکیه در افق ۱۴۰۸ سیدمهدی نبوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آینده روابط ایران و ترکیه در افق ۱۴۰۸ اثر سیدمهدی نبوی

کتاب آینده روابط ایران و ترکیه در افق ۱۴۰۸

معرفی کتاب آینده روابط ایران و ترکیه در افق ۱۴۰۸

کتاب آینده روابط ایران و ترکیه در افق ۱۴۰۸ نوشته سیدمهدی نبوی است. این کتاب را موسسه آینده پژوهی جهان اسلام  برای متخصصان و پژوهشگران منتشر کرده است.

مؤسسه‌ آینده‌پژوهی جهان اسلام مؤسسه‌ای طراز اول در حوزه‌ی مطالعات فرهنگی ــ هنری، سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی جهان اسلام در سطح منطقه است که می‌کوشد ضمن پایه گذاری و ارتقا رشته مطالعات جهان اسلام در سطح تحصیلات تکمیلی و طراحی گروه‌ها و دوره‌های آموزشی ــ پژوهشی، دیدگاهی واقع گرا ــ عملگرا را در همگرایی و وحدت جهان اسلام گسترش دهد.

درباره کتاب آینده روابط ایران و ترکیه در افق ۱۴۰۸ 

کتاب پیش رو بخشی از رساله دکتری نویسنده با عنوان آینده روابط ایران و ترکیه؛ شناسایی و ارزیابی سناریوهای محتمل در افق ۱۴۰۸ در گروه مطالعات منطقه‌ای دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۹ است.

اثر پیش رو، یکی از معدود کارهای آینده‌پژوهانۀ روشمند، با ترکیب روش‌های کمی و کیفی در حوزه روابط جمهوری اسلامی ایران و ترکیه است که ضمن بررسی عوامل مختلف مؤثر بر روابط ایران و ترکیه، با دخیل نمودن نظرات خبرگان و استفاده از نرم‌افزار سناریو ویزارد به تدوین سناریوهای مختلف آیندۀ روابط ایران و ترکیه نیز پرداخته است. همچنین، این اثر می‌تواند مدل مناسبی برای انجام پژوهش‌های مشابه در مطالعات منطقه‌ای و روابط ایران و سایر همسایگان باشد. 

خواندن کتاب آینده روابط ایران و ترکیه در افق ۱۴۰۸ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و پژوهشگران روابط بین‌الملل پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان