دانلود و خرید کتاب ۵ روش تضمینی کسب درآمد در ایام کرونا نیره افکاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵ روش تضمینی کسب درآمد در ایام کرونا اثر نیره افکاریان

کتاب ۵ روش تضمینی کسب درآمد در ایام کرونا

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۵ روش تضمینی کسب درآمد در ایام کرونا

کتاب ۵ روش تضمینی کسب درآمد در ایام کرونا نوشته نیره افکاریان به شما می‌آموزد که چگونه در ایام رواج بیماری کرونا و در قرنطینه و در زمانی که بیشتر کسب‌وکارها کساد شده‌اند برای خود کسب درآمد کنید.

یکی از دلایلی اصلی بیشتر کسب‌وکارهایی که در این دوران قرنطینه کرونا متحمل ضرر شده‌اند عدم انعطاف‌پذیری آن‌ها نسبت به فضای آنلاین و دست‌کم گرفتن این حوزه است. امروزه افراد بسیار زیادی از اینترنت استفاده می‌کنند و شما می‌توانید به راحتی فروش خود را افزایش دهید. بهترین روش این است که فروشگاه اینترنتی کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید تا از این راه هم در دوران قرنطینه درآمد داشته باشید و هم فروش کلی خود را افزایش دهید.

 بد نیست بدانید که جف بزوس موسس سایت آمازون، ثروتش در دوران قرنطینه کرونا بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش داشت و این تنها به دلیل مهاجرت افراد از فروشگاه‌های فیزیکی به سمت فروشگاه‌های آنلاین می‌باشد.

اگر شما یک کسب و کار سنتی دارید و یا می‌خواهید یک کسب و کار جدیدی را برای خودتان ایجاد کنید، بهترین روش ورود به دنیای دیجیتال و آنلاین است. امروزه سایت‌ها و کسب وکارهای زیادی در اینترنت وجود دارند و شاید این سوال برای شما ایجاد شود که با وجود آن‌ها دیگر شانسی نخواهید داشت اما این یک باور کاملا اشتباه است. پتاسیل اینترنت فراتر آن‌چیزی است که به آن فکر می‌کنید و می‌توان گفت اشباع‌نشدنی است.

شما اگر بتوانید به صورت یک حرفه‌ای به این حوزه وارد شوید، می‌توانید فروش بسیار بالایی از این راه بدست آورید. اگر می‌خواهید صاحب کسب و کار خود باشید و میزان درآمدتان را افزایش دهید. کتاب ۵ روش تضمینی کسب درآمد در ایام کرونا چگونگی ورد به این عرصه را به شما آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب ۵ روش تضمینی کسب درآمد در ایام کرونا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دوست‌داران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار رابه خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

مهرداد معتمد
۱۳۹۹/۰۶/۲۵

متن گیج کننده، مطالب تکراری و درکل به درد نخور

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

حجم

۵۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان