دانلود کتاب صوتی تغذیه شاد با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغذیه شاد اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی تغذیه شاد

معرفی کتاب صوتی تغذیه شاد

کتاب صوتی تغذیه شاد اثر دارن هاردی، کتابی جذاب است که درباره‌ی اهمیت تغذیه‌ی مناسب برای داشتن یک زندگی سالم و موفق صحبت می‌کند. 

نسخه صوتی کتاب تغذیه‌ی شاد را با صدای گرم مصطفی طالبیان بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی تغذیه شاد

درباره‌ی اهمیت تغذیه‌ی سالم همه می‌دانیم. اما دلایل مختلفی باعث می‌شود تا نتوانیم به آنچه که درباره‌ی تغذیه‌ی سالم می‌دانیم، عمل کنیم. دارن هاردی در کتاب صوتی تغذیه شاد درباره‌ی این صحبت می‌کند که تغذیه‌ی سالم می‌تواند برای بدن ما، نقش سوخت را بازی کند. بنابراین مهم است که چه سوختی به بدنمان می‌رسانیم. او همچنین از مردم می‌خواهد تا رژیم‌های غذایی مختلف را امتحان کنند تا بتوانند تغییرات جسمی و روحی خود را بررسی کنند. این موضوع سبب می‌شود تا بفهمیم که بهترین نوع تغذیه برای بدن و زندگی ما چیست. 

یکی دیگر از موضوعاتی که دارن هاردی در کتاب صوتی تغذیه شاد از آن صحبت می‌کند، تاثیر مافیای غذا در سراسر دنیا است. او می‌گوید که آن‌ها برای رسیدن به سود بهتر و بیشتر به تبلیغ می‌پردازند و مردم را به خوردن و مصرف غذای بیشتر تشویق می‌کنند. او همیچنین کتاب صوتی تغذیه شاد را با شوخی‌های خود که هرکدام به اهمیت غذای سالم اشاره می‌کنند، جذاب‌تر کرده است. 

کتاب صوتی تغذیه شاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی تغذیه شاد برای تمام کسانی است که به داشتن زندگی سلامت و تغذیه‌ی خود اهمیت می‌دهند. 

درباره‌ی دارن هاردی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است او تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت بود که یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. دارن هاردی مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن‌ها «اثر مرکب» است.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

مریم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶

با سلام و سپاس .لطفا نسخه الکترونیک اش رو هم تو طاقچه بزارید.

فرزانه
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

این کتاب از دارن هاردی نیست، بلکه یکی از فصل های کتاب به سوی کامیابی از تونی رابینز است. ممنون میشم به شعور و شخصیت مخاطب احترام بذارید و عناوین تقلبی ایجاد نکنید.

سید محمد امین قریشی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

عالی بود ارزش داره وقت گذاشت گوش کرد

آزاده
۱۴۰۱/۰۶/۲۱

(31) اطلاعات مفیدی به ما درمورد اینکه چه مواد غذایی رو و چگونه استفاده کنیم که بدن سالمی داشته باشیم یاد میده.

Mahshid
۱۴۰۱/۱۲/۰۱

با زمان کمی که داره ولی مطالبش مفید و جالب که به همه توصیه میکنم نیم ساعت از وقتشون رو بذارن و این کتاب رو گوش بدن تا به سلامت جسمشون کمک کنن گویندگیش هم واقعا عالی بود

کام‌دخت
۱۴۰۱/۰۸/۰۷

گوش کردنش خالی از لطف نیست👌🏻

کاربر 6033708
۱۴۰۲/۱۲/۱۲

من مدت دوهفته است که به خوردن غذای سالم توجه میکنم این کتاب توصیه های خوبی دارد که اگر آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانیم حتماوسالمتر و شادابتر خواهیم شد از نحوی خواندن کتاب هم بسیار تشکر میکنم

Fati2595
۱۴۰۲/۰۷/۱۹

عالی بود

fariba59
۱۴۰۲/۰۷/۰۷

کتاب عالی حتما گوش کنید

بقایی
۱۴۰۲/۰۵/۳۱

بهترین نکته کتاب از نظر من کم خوردن بود و فکر میکنم اکثر ما به این راز مهم که باعث طول عمر میشه پی بردیم و دومین نکته مهم کتاب استفاده درست و بیشتر از میوه و سبزیجات و غذا

- بیشتر

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان