دانلود و خرید کتاب همه چیز به فنا رفته (خلاصه کتاب) مارک منسون ترجمه محمد امیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه چیز به فنا رفته (خلاصه کتاب) اثر مارک منسون

کتاب همه چیز به فنا رفته (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب همه چیز به فنا رفته (خلاصه کتاب)

همه چیز به فنا رفته کتابی انگیزشی با موضوع امید نوشته مارک منسن، مربی مشهور زندگی است.

شما هم فکر می‌کنید که زندگی بدون امیدواری بی‌معنا خواهد بود؟ و امید لازمه زندگی ماست؟ خب در این میکروکتاب، مارک منسون به شما می‌گوید که اشتباه می‌کنید. حتی شاید بسیاری از مشکلات و نگرانی‌هایی که بابت آینده دارید هم به خاطر همین امید است. کلا امید چیز عجیبی است. 

 درباره میکروکتاب همه‌ چیز به فنا رفته

میکروکتاب همه چیز به فنا رفته که خلاصه‌ای مفید از کتاب اصلی منسن است، شما را با واقعیت‌هایی درباره امیدواری، رنج و هرگز نرسیدن‌ها آشنا می‌کند که متعجب‌تان خواهد کرد. منسون در این میکروکتاب با استناد به افلاطون و علم فلسفه به شما نشان می‌دهد که نباید امیدوار باشید، کافی است در هر لحظه‌ای که هستید، ‌بهترین باشید.

 خواندن میکروکتاب همه چیز به فنا رفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره مارک منسن

مارک منسون، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین آمریکایی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت مالی است، اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵هزار نسخه از آن را بفروشد. او همچنان وبلاگش را به روز نگه می‌دارد و یکی از پر مخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.

بخشی از میکروکتاب همه ‌چیز به فنا رفته

در زمین کوچکی در حاشیه لهستان، سربازخانه‌ای قرار داشت که تبدیل به یکی از تاریک‌ترین مکان‌های جهان شد. جایی که بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در آن شکنجه شدند و به قتل رسیدند. جایی که هیچ‌کس و دقیقا هیچ‌کس برای نجات مردم کاری نمی‌کرد. البته به جز یکنفر! کسی که مانند داستان‌های افسانه‌ای وارد صحنه می‌شود و همه چیز را به جان خریده و یک سیاره را نجات می‌دهد. این داستانی از امید داشتن نیست، بلکه داستانی است از زمانی که همه چیز از دست رفته است. وقتی زیر یک پتوی تک نفرهٔ بزرگ دراز کشیده‌ایم و به لطف اینترنت غرق در آسایشیم به سختی می‌توانیم نسبت و شدت این به فنا رفتن را تصور کنیم! ویتولد پیلِکی، قبل از آنکه داوطلبانه وارد اردوگاه آشویتس شود، یکی از افسران جنگی لهستان بود. او در دوران جوانی با کمونیست‌ها جنگیده بود و یکی از قهرمانان جنگی بود. بعد از جنگ با خانواده‌اش به حومه لهستان رفتند و زندگی‌شان را در آنجا به خوبی ادامه دادند. تا اینکه سر و کله هیتلر پیدا شد. جنگ دوباره برای لهستان، مانند آسیابی بود که شوروی و نازی‌ها مثل دو سنگ آسیاب، لهستان را له می‌کردند. در آن زمان پیلکی با هم‌رزمانش گروهی زیرزمینی به نام «ارتش سری لهستان» تشکیل دادند. آنها متوجه شدند که آلمان‌ها در بخش‌های جنوبی کشور مشغول ساختن زندان‌هایی بزرگ هستند که به آن آشویتس می‌گویند. در همان زمان هزاران نفر از نخبگان و مردم لهستان، ناپدید شدند. ارتش سری، نگران این ناپدید شدن‌ها بود و فکر می‌کرد که افراد به همان زندان عظیم برده می‌شوند. اینجا بود که قهرمان داستان وارد شد و به عنوان اولین و تنها فرد در تاریخ اعلام کرد که داوطلبانه می‌خواهد به آشویتس برود. انگار که از فرمانده‌اش اجازه بخواهد تا ۲ لیتر وایتکس را سر بکشد. با بدتر شدن اوضاع، فرمانده‌اش رضایت داد و او طبق نقشه‌ای از پیش تعیین شده، خودش را در دستان گردان حفاظتی اس‌اس انداخت و به آشویتس برده شد.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

mohammad
۱۴۰۰/۱۰/۲۸

کتاب جالبی نیس همشو خوندم چیزی واسه گفتن نداره

Payam Azadi
۱۴۰۰/۰۵/۲۶

من خلاصه کتاب را خواندم اما به نظرم حتی خلاصه کتاب هم چیزی برای ارائه نداشت. تکرار برخی مثال ها و نواقص بدون ارائه راهکار عملی، تنها موردی که از این کتاب مناسب دیدم این بیان بود که آزادی علاوه بر انتخاب

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
جهان روی احساسات افراد می‌چرخد چون مردم پول‌هایشان را خرج چیزی می‌کنند که احساس خوبی به آنها بدهد.
mo.neba
رنج سرچشمه تمام ارزش‌هاست و بی‌حس کردن خود در برابر درد و رنج، یعنی بی‌حس کردن خود در برابر تمام چیزهایی که در دنیا اهمیت دارند. وقتی به خاطر هدفی اجازه احساس رنج را از خودمان دریغ می‌کنیم، در واقع توانایی احساس هرگونه هدفی در زندگی را از خود دریغ کرده‌ایم.
mo.neba
برای ایجاد و حفظ امید به ۳ چیز نیاز داریم: ۱. احساس کنترل: یعنی حس کنیم کنترل زندگی در دستان خودمان است. ۲. باور داشتن ارزش هر چیزی: یعنی چیزی پیدا کنیم که آنقدر برایمان مهم باشد که برای رسیدن به آن کار کنیم. ۳. جامعه: یعنی بخشی از گروهی هستیم که برای اهداف مشترک تلاش می‌کنیم. بدون هر کدام از این ۳ مورد، انگار امیدی وجود ندارد.
mo.neba
تنها شکل واقعی و اخلاقی آزادی، از طریق خود محدودسازی است. آزادی اختیار انتخاب خواسته‌هایتان نیست، بلکه انتخاب چیزهایی است که حاضرید در زندگی رهایشان کنید.
mo.neba
ویتنام وارد جنگ داخلی شد. دیم، مردی مستبعد و خودخواه بود او با بوداییان مشکل داشت در حالی که بیش از ۸۰ درصد مردم ویتنام، بودایی بودند. او تمام فعالیت‌های آنها را ممنوع و از کارهای دولتی باز داشته شدند، او با حمله به معبد و راهب‌ها آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. راهب‌ها تظاهرت به پا کردن اما بازهم فایده چندانی نداشت تا اینکه راهبی به اسم کوانگ دوک، در وسط تقاطعی خودش را به آتش کشید که باعث خشم مردم ویتنام و دنیا از دیم شد. بعد از آن توجه همه متوجه خودکامگی‌های دیم شد و آمریکا تصمیم گرفت که او و حکومتش را از ویتنام حذف کند. به همین خاطر جنگ آمریکا و یتنام شروع شد. این داستان نشانه‌ای از خودکامگی و استبداد رهبران جهان است که مردم خود را به خاطر عقاید غلط و منافع خود به کام مرگ می‌کشانند
mo.neba
مید، درست مثل چاقوی جراحی می‌تواند زندگی ببخشید یا زندگی بگیرد، می‌تواند ما را به اوج برساند یا نابودمان کند، همانطور که انواع سالم یا زیان‌بار از عشق و اعتماد وجود دارد. تا اینجا متوجه شدیم که امید برای روان ما امری بنیادین است و ما نیاز داریم که: ۱. چیزی داشته باشیم که انتظارش را بکشیم. ۲. باور کنیم که آن قدر روی سرنوشت‌مان تسلط داریم که می‌توانیم به آن چیز دست پیدا کنیم ۳. جامعه‌ای پیدا کنیم که همراه آنها به آن چیز برسیم.
mo.neba
در همه آیین‌ها اول باید برجسته‌ترین ارزش را براساس ایمان پیدا کنید. مهم نیست چه باشد، پرستش گربه، اعتقاد داشتن به مالیات کمتر و.... هرچه هست، ارزشی براساس ایمان که می‌گوید این یکی، بهترین واقعیت آینده را فراهم خواهد کرد، بعد زندگی خود و تمام ارزش‌های دیگر را حول محور آن ارزش سازمان‌دهی می‌کنیم. ما دنبال فعالیت‌هایی می‌گردیم که آن ایمان را به نمایش درمی‌آورند و مهم‌تر از همه دنبال اجتماعاتی می‌گردیم که در آن مشترک هستیم.
mo.neba
برای اینکه امید را حس کنیم باید به آینده روشنی که در انتظار ماست ایمان داشته باشیم و افرادی که در ارزش‌ها با ما مشترک هستند را پیدا و حمایت کنیم
mo.neba
قبلا برای افرادی که به شما آسیب فیزیکی می‌رسانند، کلمه خشونت به کار برده می‌شد ولی الان اگر کسی از نظر روحی به شما آسیب بزند یا صرفا شما از حضور آن فرد خوشتان نیاد هم خشونت محسوب می‌شود
mo.neba
به بلوغ رسیدن یعنی دستیابی به توانایی انجام آنچه که درست است.
mo.neba

حجم

۷۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

حجم

۷۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان