دانلود و خرید کتاب تکنولوژی فکر افسانه بوستانی کاشانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکنولوژی فکر اثر افسانه بوستانی کاشانی

کتاب تکنولوژی فکر

معرفی کتاب تکنولوژی فکر

تکنولوژی فکر نوشته افسانه بوستانی کاشانی کتابی درباره تاثیر افکار مثبت و منفی بر زندگی و تحصیل است.

اینکه بدانید حال شما با هدف‌هایتان مرتبط است، نکته‌ی بسیار مهم و قابل توجهی است. اگر حال شما مساعد باشد و در زندگی‌تان احساس خوشبختی کنید، هدف‌های بهتری را انتخاب خواهید نمود. بنابراین در همه حال تلاش کنید تا احولات بد خود را به حال خوب تبدیل کنید. هرگز در دورانی که غمگین هستید و حال خوبی ندارید، هدف بزرگی برای خود تعیین نکنید؛ چرا که در این مواقع نمی‌توانید هدف شایسته‌ای را انتخاب کنید و اصولاً انرژی کافی برای حرکت کردن به سمت آن هدف را در خود نمی‌بینید.

تکنولوژی فکر آخرین دست‌آورد بشر در مورد تحوّل یک انسان محسوب می‌شود. به عبارت بهتر تکنولوژی فکر را می‌توان علم توسعه‌ی انسانی و تحوّل در زندگی انسانی توصیف کرد. مفهومی که به شما یاری می‌دهد تا به موفقیّت و ثروت دست پیدا کنید. در واقع این مفهوم را می‌توان نقطه‌ی شروع تحوّل و نقطه‌ی پایان افسردگی و دل‌مردگی در نظر گرفت و آن را معجزه‌ای دانست که در قرن ۲۱ از جانب خدا در اختیار بشر قرار گرفته است.

 خواندن کتاب تکنولوژی فکر را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

 همه دوست داران کتاب‌های انگیزشی و موفقیت را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب تکنولوژی فکر

عقاب وقتی می‌خواهد به ارتفاع بالاتر صعود کند، در لبه‌ی صخره‌ای به انتظار یک اتّفاق می‌نشیند. می‌دانید این اتّفاق چیست؟ گردبادی که از روبه‌رو می‌آید! عقاب به محض این‌که آمدن گردباد را حس می‌کند، بال‌های خود را می‌گشاید و اجازه می‌دهد تا باد او را با خود بلند کند.

به محض این‌که طوفان قصد می‌کند عقاب را سرنگون کند، این پرنده‌ی بلندپرواز سر خود را به سوی آسمان بلند می‌کند و عمود بر طوفان می‌ایستد و مانند گلوله‌ی توپی به سمت بالا پرتاب می‌شود. او آن‌قدر با کمک باد مخالف اوج می‌گیرد تا به ارتفاع موردنظر برسد و آن‌گاه چرخش خود را به سوی قلّه‌ی موردنظر که در بالاترین نقطه‌ی کوهستان است، تغییر می‌دهد و در آن‌جا مأوا می‌گزیند.

خوب به شیوه‌ی عقاب برای بالا رفتن دقّت کنید! او منتظر حادثه می‌ماند؛ حادثه‌ای که به زعم مرغ‌های زمینی یک مصیبت و بلاست؛ او منتظر طوفان می‌نشیند تا از انرژی پنهان در گردباد به نفع خود استفاده کند؛ وقتی طوفان از راه می‌رسد عقاب به جای زانوی غم بغل گرفتن و در کنج سنگ‌ها پناه جستن، جشن می‌گیرد و خود را به بالاترین نقطه‌ی وزش باد می‌رساند و از آن‌جا سنگین‌ترین ضربات گردباد را به نفع خود به‌کار می‌گیرد.

عقاب از نیروی مهاجم به نفع خویش استفاده می‌کند؛ او نه تنها از نیروی مخالف نمی‌هراسد، بلکه منتظر آن نیز می‌نشیند؛ چرا که می‌داند این انرژی پنهان در نیروی مخالف است که می‌تواند او را به فضای بالاتر پرتاب کند. انرژی اوج به رایگان به کسی داده نمی‌شود. تعداد نیروهای مخالف در زندگی شما همیشه بیشتر از نیروهای موافق است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۴۸۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان