دانلود و خرید کتاب آنچه که ای کاش در بیست سالگی می‌دانستم تینا سیلیگ ترجمه محمدجواد ملاحسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنچه که ای کاش در بیست سالگی می‌دانستم اثر تینا سیلیگ

کتاب آنچه که ای کاش در بیست سالگی می‌دانستم

معرفی کتاب آنچه که ای کاش در بیست سالگی می‌دانستم

کتاب آنچه که ای کاش در بیست سالگی می‌دانستم نوشته تینا سیلیگ و ترجمه‌ی محمدجواد ملاحسینی کتابی عالی برای پیدا کردن خود، علایقتان، کار و موفقیت در آنچیزی است که دوست دارید. 

درباره‌ی کتاب آنچه که ای کاش در بیست سالگی می‌دانستم

کتاب آنچه که ای کاش در بیست سالگی می‌دانستم کتابی خواندنی است که درباره‌ی موفقیت و شکست نوشته شده است. تینا سیلیگ که خودش کارآفرین، مشاور مدیریت، معلم و نویسنده است، بر اساس تجربه‌ی سال‌ها کار در زمینه‌های مختلف توانست کتابی خواندنی و مفید را تالیف کند. کتاب آنچه که ای کاش در بیست سالگی می‌دانستم به شما کمک می‌کند تا به وقایع، دنیا و خودتان با دید دیگری نکاه کنید و خودتان را به چالش بکشید. همچنین به شما کمک می‌کند تا با چشم باز، فرصت‌ها مختلف زندگی را بیابید و از آن‌ها بهترین استفاده را بکنید.  

کتاب آنچه که ای کاش در بیست سالگی می‌دانستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام جوانانی که دوست دارند پا به عرصه‌ی کسب و کار بگذارند از مطالب کاربردی کتاب آنچه که ای کاش در بیست سالگی می‌دانستم استفاده می‌کنند. 

درباره تینا سیلیگ

تینا سیلیگ دکتریِ عصب‌شناسی از دانشکده پزشکی استنفورد دارد و مدیر اجرایی برنامه سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیزِ فناوریِ استنفورد است که قطب کارآفرینی در دانشکده مهندسی دانشگاه استنفورد است. به‌علاوه، سیلیگ دوره‌های آموزشی درباره کارآفرینی و نوآوری را در بخش علوم و مهندسی مدیریت و در مؤسسهٔ طراحی هاسو پلاتنر در دانشگاه استنفورد تدریس می‌کند. او اغلب سخنرانی می‌کند و کارگاه‌های آموزشی‌ای برای مدیران اجرایی در طیف وسیعی از رشته‌های علمی برگزار می‌کند و کتاب‌های علمی محبوبی برای بزرگ‌سالان و کودکان نوشته است.

نظرات کاربران

Ali Nader
۱۴۰۲/۱۲/۲۰

کتاب خوب بود، ترجمه واقعا غیر خوانا بود و از همه بدتر اینکه سانسور زیاد داشت، من ترجمه های دیگه رو خوندم هم متن روان تری داشتند و هم در کل کتاب جذاب تر به نظر می رسید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان