دانلود و خرید کتاب حکایت دولت و فرزانگی مارک فیشر ترجمه فرزانه طهموریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حکایت دولت و فرزانگی اثر مارک  فیشر

کتاب حکایت دولت و فرزانگی

نویسنده:مارک فیشر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حکایت دولت و فرزانگی

کتاب حکایت دولت و فرزانگی اثر مارک فیشر یکی از بهترین‌ها در حوزه موفقیت و کسب ثروت است که راهکارهای کاربردی کسب موفقیت را در قالب حکایت‌هایی جذاب بیان می‌کند. حکایت دولت و فرزانگی داستانی است درباره زندگی، اراده و راه موفقیت. داستانی که حقیقتی سودمند را تقویت می‌کند و با زبان ساده و کودکانه‌اش باعث می‌شود با ذهن نیمه‌هوشیارمان ارتباط برقرار کنیم و در زندگی‌مان دگرگونی‌های مثبت فراوان و عظیم بیافرینیم.

خلاصه کتاب حکایت دولت و فرزانگی

مارک فیشر در کتاب حکایت دولت و فرزانگی داستان زندگی جوانی را روایت می‌کند که از کارش ناراضی است و به دنبال راهی برای کسب موفقیت و ثروت می‌گردد. جوان قصه بنا به توصیه عموی خود به دیدن پیرمرد میلیونری می‌رود تا رموز موفقیت را از او بیاموزد. پیرمرد ثروتمند حکایت‌های مختلفی را برای جوان تعریف می‌کند و نکات اساسی را برای موفقیت به این جوان گوشزد می‌کند. با مطالعه کتاب حکایت دولت و فرزانگی تصویری روشن از راه زندگی و انگیزه و دانش کافی برای رسیدن به موفقیت به دست می‌آورید.

درباره مارک فیشر

مارک فیشر در ژوئیه سال ۱۹۶۸ در بریتانیا متولد شد. فیشر یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین نویسندگان، منتقدان و نظریه‌پردازان فرهنگی به شمار می‌رود. ازجمله مهم‌ترین آثار او می‌توان به گلف باز و میلیونر، حکایت ثروت فرزانگی، حکایت عشق و خوشبختی، حکایت دولت و فرزانگی، حکایت آن‌که دلسرد نشد، معبد میلیونرها، فروشنده و میلیونر، وصیت‌نامه میلیونر و راه و رسم میلیونرها اشاره کرد. فیشر در ۱۳ ژانویه سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت.

 خواندن کتاب حکایت دولت و فرزانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و موفقیت

معرفی نویسنده
عکس مارک  فیشر
مارک فیشر
کانادایی | تولد ۱۹۵۳

مارک فیشر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی با نام‌های هیجان‌انگیزی مثل «میلیونر یک شبه» را منتشر کرده است. کتاب‌های فیشر در بازار ایران چنان با استقبال مواجه شده‌اند که از هر کتاب چندین ترجمه و حتی نسخه‌های متنوع صوتی تولید و منتشر شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان