دانلود و خرید کتاب فرمول (خلاصه کتاب) آلبرت لزلو بارابسی ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فرمول (خلاصه کتاب)

کتاب فرمول: قوانین جهانی موفقیت، نوشته آلبرتو لزلو بارابسی با دیدی متفاوت به موفقیت نگاه می‌کند. کتاب فرمول خلاصه‌ای جامع و مفید از کتاب فرمول است.

درباره کتاب فرمول

 همه می‌خواهیم که موفق شویم و در این مسیر به صورت پایدار قدم برداریم. این کار تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که بتوانیم قوانین موفقیت را یاد بگیریم.  در این میکروکتاب ۵ قانون اصلی موفقیت با زبانی ساده آورده شده است. با به کارگیری آن قوانین، داشتن پشتکار و بالا نگه داشتن میل خود برای برترین شدن، می‌توانید در دسته افراد موفق قرار بگیرید. این کتاب توسط نویسندگان برتری مثل مالکوم گلدول و نسیم نیکولاس طالب پیشنهاد شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

آلبرت لَزلو بارابسی یک فیزیکدان مجارستانی است که بیشتر به خاطر تحقیقات خود در زمینه تئوری شبکه شناخته می‌شود. او در حال حاضر عضو مرکز زیست‌شناسی در دانشگاه نوتردام است و به عنوان مدیر و استاد برجسته بخش تحقیقات شبکه پیچیده در موسسه دانا فاربر فعالیت می‌کند. بیشتر شهرت او به خاطر نگارش مقالات علمی است، اما با نوشتن کتاب «فرمول: قوانین جهانی موفقیت» توانست خود را بیشتر به مخاطبان و جامعه علمی معرفی کند.

خواندن کتاب فرمول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می خواهند زندگیشان را در جهت مثبت زیر و رو کنند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب فرمول

جالب اینجا بود که محققان متوجه شدند که خلبانان دیگری هم در این بین بودند که رکودشان از این خلبان بیشتر بوده و رشادت‌های زیادتری هم از خودشان نشان دادند. این موضوع نشان می‌دهد که او نسبت به سایر همکاران خود، شهرت بیشتری به دست آورده بود.

دو نکته مهم باعث شده بود که این خلبان به شهرت برسد:

۱. در کنار نام او از عناوینی چون «بارون سرخ» استفاده شده بود.

۲. هنرنمایی‌های هوایی او دائم مورد تجلیل قرار گرفته بود.

منفرد کسی بود که کارش را به بهترین شکل انجام می‌داد. اگر شما هم در هر کاری بهترین باشید، قرن‌ها بعد هم در یادها خواهید ماند. عملکرد شما با موفقیت‌هایتان ارتباط مستقیمی دارد. این چیزی است که از کودکی آن را به ما یاد داده‌اند. عملکرد منفرد در مقابل رقبایش نشان می‌دهد که باید تعریف خود را از موفقیت تغییر دهیم. موفقیتی که منفرد به دست آورده به دلیل نحوه برداشت ما از عملکرد فرد مورد نظر است. به همین دلیل است که می‌گوییم موفقیت شما مربوط به «ما» است و «ما» یعنی دیگران هستند که از شما یک قهرمان یا یک فرد معمولی می‌سازند. از این رو اگر شما می‌خواهید که عملکرد خود را بررسی کنید، باید جامعه خود و جایگاهی که در آن دارید را مورد بررسی قرار دهید. همین نقطه نظر کوتاه باعث شده که فردی مانند منفرد تا دنیا، دنیا است در یادها زنده بماند و دیگران جایی در ذهن مردم نداشته باشند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۸۰۳۶۴۶
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

چیز جدید وجالبی نداشت.

AR
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

به نظرم نکته خاصی نداشت شاید خلاصه شده بود اینطور به نظر میامد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
پیشنهادات دیگران باعث کاهش خطا می‌شود و این کمک می‌کند که انتخاب خوبی داشته باشیم. اما بقیه انتخاب‌های ما به فراموشی سپرده می‌شود. معلوم نیست که زمان و پول خود را صرف انتخاب گزینه‌های برتر می‌کنیم یا اینکه تنها با نظرات دیگران همراه می‌شویم؟
Bahar Abdalvand

حجم

۴۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۴۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان