دانلود و خرید کتاب با این کتاب با هم قوی‌تریم !
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با این کتاب با هم قوی‌تریم ! اثر موسی زمان‌زاده

کتاب با این کتاب با هم قوی‌تریم !

معرفی کتاب با این کتاب با هم قوی‌تریم !

 با این کتاب با هم قویتریم نوشته موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی،در رابطه با  داشتن انس و الفت بیشتر در خانه و جامعه است.

 نویسندگان در این کتاب درباره نکاتی یادآوری می کنند که رعایتشان باعث می‌شود زندگی ارام تر و شادتری برای خود و اطرافیان و عزیزانمان بسازیم.

 خواندن کتاب با این کتاب با هم قویتریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دوست‌داران کتاب‌های موفقیت و خودیاری را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب با این کتاب با هم قویتریم

برای الفت بیشتر با خانواده و جامعه نکاتی را نه تنها باید رعایت نمود، بلکه به رشد آن نیز باید اقدام کرد، برای مثال سعی کنیم در خانه با گرمی حتی یک سلام، محبت را جایگزین نگرانی‌ها و استرس‌ها کنیم، اگر هم انتقادی می خواهیم بکنیم باید اصول و مرام اجتماعی را رعایت کرد، نه از روی حب و بغض. همیشه بزرگ ترها موجب آرامش کوچک‌ترها می‌شوند و باعث می‌شوند فرزندان، بالاخص آن‌هایی که در سنین بلوغ هستند از پرخاشگری و انتقام دور شوند و این نکته به کل جامعه نیز تعمیم داده می شود، پس کاری کنیم تا در زندگی استرس ماندگار نشود، نگه داشتن حرمت یکدیگر و احترام متقابل، نه تنها سختی‌ها را از میان بر می‌دارد، بلکه دوستی را نیز جایگزین آن می‌کند.

نظرات کاربران

((: noor
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

مطالب مهم از کتاب های دیگه رو باز نویسی کرده و خیلی جالب تو هر صفحه آدرس اون کتاب زیر مطالب اومده مطالب شبیه کتاب نیست بیشتر شبیه یه پژوهش دانشجویی برای جلسه کنفرانس کلاسی هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

حجم

۵۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان