دانلود و خرید کتاب عجیب‌ترین راز ارل نایتینگل ترجمه شاهین غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عجیب‌ترین راز اثر ارل نایتینگل

کتاب عجیب‌ترین راز

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۳از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عجیب‌ترین راز

عجیب‌ترین راز کتابی در زمینه موفقیت و نوشته ارل نایتینگل است. نایتینگل در کتاب عجیب‌ترین راز، عصاره تحقیقات شگفت‌انگیزش را در قالب فرمولی ساده برای موفقیت ارائه کرده است که برای همه افراد، فارغ از شرایطشان قابل اجراست.

 درباره کتاب عجیب ترین راز

نایتینگل معتقد است اکثریت مردم از اهمیت عجیب‌ترین راز غافل هستند و به جای آن، در انفعال و بی‌عملی غوطه‌ور می‌شوند، آن‌ها بی‌هدف و ناراضی‌اند و معنای زندگی را گم کرده‌اند. این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه ذهنیت خود را طوری تغییر دهید که بتوانید در زمینه کاری خود جزو پنج درصد موفق شوید.

او در پایان کتاب، چالشی سی روزه را به منظور پیاده‌سازی عجیب‌ترین راز ارائه می‌کند. این آزمون برای خلق عادت‌های جدید و سالم طراحی شده که تمرکز آن‌ها، بر دستیابی به اهداف، با کمک غلبه بر چرخه مسموم افکارِ منفی است. تردید به خود، نگرانی، ترس و دیگر احساسات منفی، بدون شک شما را در زندگی عقب نگه می‌دارند. چنانکه قانون کاشتن و درو کردن بیان می‌دارد، اگر این احساسات منفی را در خاک ذهن خود بکارید، خرمن اضطراب، ترس و شکست را درو خواهید کرد.

ذهن شما و فراتر از آن، کائنات، تفاوت بین محصول مثبت و منفی را درک نمی‌کنند. چه سم بکارید چه امید، معادل آنچه که کاشته‌اید را درو خواهید کرد. به محض اینکه تمرکز شجاعانه، آرام و مثبت بر یک هدف را جایگزین افکار محدودکننده و منفی کنید، فقر مالی، عاطفی و معنوی را با فراوانی عوض خواهید کرد و انواع ثروت‌ها از همه نوع در زندگی شما جاری خواهند شد.

خواندن کتاب عجیب‌ترین راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب عجیب‌ترین راز

کشاورزی را تصور کنید که زمینی دارد و این زمین، خوب و حاصلخیز است. حالا این زمین، قدرت انتخاب را به کشاورز می‌دهد. او می‌تواند هر چه می‌خواهد در آن بکارد. برای زمین فرقی نمی‌کند که چه چیز در آن کاشته شود. تصمیم با کشاورز است.

حالا توجه کنید که ما ذهن انسان را با زمین مقایسه می‌کنیم، چون ذهن نیز مانند زمین، هیچ تفاوتی برایش ندارد که چه چیزی در آن کاشته شود؛ او آنچه را که شما در آن می‌کارید، باز پس خواهد داد، اما اهمیتی نمی‌دهد که چه چیز در آن بکارید.

حالا فرض کنید که کشاورز، دو بذر را در این زمین بکارد. یکی بذر ذرت و دیگری بذر شابیزک که یک گیاه سَمّی مرگ‌آور است. او دو حفره کوچک را در زمین حفر می‌کند و هر دو بذر را می‌کارد، یکی ذرت و دیگری شابیزک. او حفره‌ها را پر می‌کند، به آن‌ها آب می‌دهد و از زمین مراقبت می‌کند. چه اتفاقی خواهد افتاد؟

لاجرم، زمین آنچه را که در آن کاشته شده است به بار خواهد نشاند. یعنی "هر آنچه بکارید را درو خواهید کرد."

حالا به یاد بیاورید که برای زمین تفاوتی نمی‌کند. او سَمّ کشنده را به همان فراوانی ذرت، به بار خواهد نشاند، پس ما دو گیاه داریم، یکی ذرت و یکی سَمّ.

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۵۵۶۳۲
۱۳۹۹/۰۷/۱۸

واقعا فوق العادس این کتاب انگیزه ای که میده با مثالهای بینظیرش ...با این کتاب محکوم به موفقیت میشین

arman
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

عااااالی واسه من خط به خطش نکته بود

Mozhgan
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

کوتاه، انگیزه بخش، امیددهنده، آرامش بخش

من امیرم
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

همونطور که رالف والدو امرسون میگه:انسان همون چیزیه که بهش فکر میکنه،و تبدیل به اونچیزی میشه که به فکر کردن بهش ادامه میده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۹)
ما تبدیل به چیزی می‌شویم که به آن فکر می‌کنیم
mahdi_313
اخیراً یک پزشک مشهور، به شش نکته اشاره کرد که به شما در درک موفقیت کمک می‌کند: ۱-ـ برای خود یک هدف مشخص تعیین کنید ۲-ـ خود را خسته و فرسوده نکنید ۳-ـ به دلایلی که می‌توانند باعث عدم موفقیت شما شوند فکر نکنید و به جای آن به دلایلی فکر کنید که به موفقیت شما کمک می‌کنند. ۴-ـ اگر طرز فکر شما به گونه‌ایست که تصور می‌کنید هیچگاه نمی‌توانید موفق شوید، ریشه آن را در کودکی خود جستجو کنید و کشف کنید که این ایده، اولین بار در چه زمانی به ذهن شما تحمیل شد. ۵-ـ با نوشتن توصیفی از شخصی که می‌خواهید به آن تبدیل شوید، تصویری را که از خود در ذهن دارید تغییر دهید. ۶-ـ نقش فرد موفقی را بازی کنید که تصمیم دارید تبدیل به آن شوید. پزشکی که این توصیه‌ها را نوشته، کسی نیست جز روانشناس صاحبنام غرب آمریکا، دکتر دیوید هارُولد فینک (David Harold Fink).
سهيل قهرمانی
به یاد بیاورید که شما باید تبدیل به چیزی شوید که در مورد آن می‌اندیشید، و از آنجا که به هدف خود فکر می‌کنید، متوجه می‌شوید که به زودی به آن خواهید رسید
mafian
جُرج بِرنارد (George Bernard) می‌گوید: "مردم همیشه شرایط بیرونی را برای آنچه که پیش آمده سرزنش می‌کنند. من به شرایط بیرونی اعتقادی ندارم. افرادی که در این دنیا موفق می‌شوند، افرادی هستند که برمی‌خیزند و به دنبال شرایط بیرونی مناسب می‌گردند و اگر آن را پیدا نکنند، خَلقَش می‌کنند."
mafian
البته موفقیت، نتیجه ثروتمند شدن نیست، بلکه بدست آوردن پول، نتیجه موفقیت است و موفقیت نیز نسبت مستقیم با خدماتی دارد که ما به افراد ارائه می‌کنیم. بیشتر مردم این قانون را نادیده می‌گیرند. آنها باور دارند که اگر پول زیادی بدست آورند، افراد موفقی محسوب خواهند شد. حقیقت اینست که شما پول را بعد از اینکه موفق شوید بدست می‌آورید.
arman
محض اینکه تمرکز شجاعانه، آرام و مثبت بر یک هدف را جایگزین افکار محدودکننده و منفی کنید، فقر مالی، عاطفی و معنوی را با فراوانی عوض خواهید کرد و انواع ثروت‌ها از همه نوع در زندگی شما جاری خواهند شد.
arman
دکتر بزرگ، برای لحظه‌ای سکوت کرد و سپس گفت "انسان‌ها فکر نمی‌کنند."
mahdi_313
مهم نیست که شغل شما چیست، در این سی روز آن را طوری انجام دهید که قبل از این هرگز انجام نداده‌اید. اگر هر روز هدفتان را پیش چشم خود قرار دهید، از این زندگی جدیدی که آن را کشف کرده‌اید شگفت‌زده و شاد خواهید شد.
سهيل قهرمانی
مهمتر از هر چیز اینست که نگران نباشید، نگرانی باعث ترس می‌شود و ترس، شما را فلج می‌کند. تنها چیزی که می‌تواند شما را در این آزمون سی روزه نگران کند اینست که بار همه چیز را روی دوش خودتان بگذارید.
arman
اگر فرد در جهت یک هدف از پیش تعیین شده حرکت کند و بداند که به کجا می‌رود، او یک فرد موفق است و اگر چنین نباشد، یک فرد شکست خورده محسوب می‌شود.
mafian

حجم

۳۵٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

حجم

۳۵٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان