دانلود کتاب صوتی نیمار پسری از برزیل با صدای حمید محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیمار پسری از برزیل اثر مایکل پارت

دانلود و خرید کتاب صوتی نیمار پسری از برزیل

معرفی کتاب صوتی نیمار پسری از برزیل

کتاب صوتی نیمار پسری از برزیل آخرین کتاب از سه‌گانه‌ مایکل پارت است که سرگذشت نیمار داسیلوا سانتوس جونیور فوتبالیست اهل برزیل و عضو باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال برزیل را روایت می‌کند. دو کتاب دیگر از این مجموعه پیش از این با نام‌های قصه شگفت‌انگیز لئو مسی و رونالدو، ظهور یک برنده نوشته شده بودند. این کتاب داستان واقعی زندگی ستاره فوتبال، نیمار جوان است که حالا یکی از بهترین مهاجمان فوتبال در دنیا است؛ داستانی هیجان‌انگیز و عاطفی در مورد پدر و پسری که در برابر همه شانس‌ها، سفری را از آستانه فقر تا درخشیدن در سطح بین‌الملل از طریق عشق، اعتقاد و باور آغاز کردند.

درباره کتاب نیمار، پسری از برزیل

کتاب صوتی نیمار، پسری از برزیل زندگی باور نکردنی پسری است که علاقه‌اش به فوتبال او را از یک تیم جوانان محلی به بارسلونا برد و سریعا یکی از بزرگترین استعدادهای فوتبال در جهان شد. او با استعداد خود، قلب مهربان و لبخند جذابش، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را به وجد آورده است، طوری که رسانه‌های برزیل به او لقب «پله جدید» را دادند. او پسر نوجوانی بود که مدل موهایش را مانند رونالدو ستاره برزیل در جام جهانی ۲۰۰۲ آرایش ‌کرد تا شاید روزی مثل او ستاره فوتبال جهان شود!

نیمار در ۵ فوریه ۱۹۹۲ در موگی داس کروزس در غرب شهر سائوپائولو متولد شد. او فوتبال خود را از ۱۵ سالگی به عنوان فوتبالیست نیمه حرفه‌ای و از ۱۷ سالگی به عنوان فعالیت حرفه‌ای آغاز کرد. نام او برگرفته از نام پدرش (نیمار داسیلوا سانتوس سنیور) است، پدری که خود فوتبالیست بوده و از دوران کودکی نیمار جونیور در خانه با او تمرین فوتبال می‌کرد. او همچنان مشاور بسیار خوبی در زمینه فوتبال برای نیمار بود، پسری که در سال ۲۰۰۳ توانست به تیم بزرگسالان سانتوس راه پیدا کند و در سن ۱۵ سالگی با دریافت حقوق ماهینانه ۱۰۰۰۰ رئال (واحد پول رایج در کشور برزیل) و در ۱۶ سالگی ۲۵۰۰۰ رئال توانست خانواده خود را از لحاظ مالی تامین و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشد. نیمار در سن ۱۷ سالگی با عقد قرارداد رسمی از سوی باشگاه فوتبال سانتوس برزیل به تیم اصلی این باشگاه راه یافت و بر این اساس، سالی ۱٫۲ میلیون دلار درآمد کسب می‌کرد.

داستان زندگی نیمار، حاشیه‌ها و افتخارات زیادی دارد که نشان می‌دهد با تمام نقاط قوت و ضعف، زیبایی‌ها و زشتی‌هایی که ممکن است در وجود هر انسانی نهفته باشد، چطور در سایه اراده قوی، هم‌اکنون توانست در بین بزرگان فوتبال جهان جای گرفته و یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیا شود.

نیمار در سال ۲۰۱۱ میلادی جایزه بازیکن سال آمریکای جنوبی را دریافت نمود و مجله فرانس فوتبال از او به عنوان هفتمین فوتبالیست پردرآمد جهان نام برد.

شنیدن کتاب نیمار پسری از برزیل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فوتبال پیشنهاد می‌کنیم

درباره مایکل پارت

مایکل پارت نویسنده موفق حوزه ادبیات نوجوان آمریکایی است که نویسندگی را به طور حرفه‌ای از ۱۹ سالگی آغاز کرد. او علاوه بر سه‌گانه معروف خود درباره مسی، رونالدو و نیمار، تالیفات بسیار دیگری دارد. همچنین او صاحب آثار پرفروشی در حوزه کودک نیز می‌باشد. بیوگرافی او در مورد لیونل مسی در نظرسنجی ملی کتابخانه ها و مدارس اسرائیل، به عنوان کتاب شماره ۱ برای کودکان ۸ تا ساله ۱۲ انتخاب شد. او به زودی بیوگرافی جدیدی درباره توماس مولر ارائه خواهد داد.

کتاب‌های او در ۳۶ کشور و به زبان‌های مختلف منتشر شده‌اند.

این کتاب صوتی را با صدای زیبای «حمید محمدی» گوینده ی نام آشنای خبر ورزشی بشنوید.

نظرات کاربران

Erfan Sharafi
۱۴۰۰/۰۱/۰۸

کتاب خوبیه نیمار یک بازیکن عالی هست من خیلی دوست داشتم به فوتبال دوست ها و کسانی که میخوان فوتبالیست بشن توصیه میکنم

soran
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

بنظرم عالیه و از سازندگان محترم طاقچه بسیار متشکرم

Ehsan
۱۴۰۰/۰۸/۰۳

عالی هستش

محمد امین وجدانی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸

عالی هستی نیمار

RM
۱۴۰۰/۰۳/۲۷

عالی من خودم خود نیمارم

AminAjdadi
۱۳۹۹/۰۹/۲۰

از همه چی گذشته برای چیزایی که همه فوتبال دوست ها میدونن ١۵ هزار تومن باید بدی؟

زمان

۲ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱۱۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱۱۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان