دانلود و خرید کتاب همیشه قصه‌ای هست محمد میرکیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب همیشه قصه‌ای هست

مجموعه پنج جلدی همیشه قصه‌ای هست اثر محمد میرکیانی با قصه‌ها و افسانه‌هایی از ادبیات کهن و عامیانه مردم ایران زمین به زبانی ساده و شیرین برای نوجوانان بازنویسی شده است. اثر حاضر شامل همه قصه‌های این مجموعه در یک کتاب است.

 درباره مجموعه همیشه قصه‌ای هست

از سال‌ها پيش، زمانی كه قديمی‌ها و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، با مهربانی و آهنگ خوش، براى بچه‌ها قصه می‌گفتند، خوب می‌دانستند اگر قرار است حرف دلنشينی بزنند و به آنها نكته‌اى بياموزند، هميشه قصه‌اى هست؛ چون سرزمين ما ايران، سرزمين قصه‌هاست. بچه‌ها هم با شنيدن اين قصه‌ها شاد و سرگرم می‌شدند و نکته‌های اخلاقی و تربیتی را می‌آموختند و لحظه‌هاى كودكی و نوجوانی را با خاطره‌هاى به‌يادماندنی پشت سر می‌گذاشتند. 

شما هم اگر دوست داريد در آينده خيلی نزديک حرفی براى گفتن داشته باشيد، مجموعه هميشه قصه‌اى هست را با صبر و حوصله بخوانيد تا هم از خواندن قصه‌ها و حكايت‌ها و افسانه‌هاى آن لذت ببريد و هم در آینده نزدیک برای بچه های خود قصه‌هایی آموزنده برای گفتن داشته باشید.

 خواندن کتب همیشه قصه‌ای هست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه نوجوانان علاقه‌مند به قصه و حکایت به ویژه دوست‌داران ادبیات عامیانه را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 درباره محمد میرکیانی

محمد میرکیانی نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در سال ۱۳۳۷ در تهران به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در تهران گذراند و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دکترای هنر گرفت. او در سال ۱۳۶۱ وارد گروه کودک صداوسیما شد و به نوشتن قصه‌های ظهر جمعه و نمایشنامه رادیویی پرداخت.

مجموعه «قصه روز تنهایی من» محمد میرکیانی، در دوره پنجم کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان کتاب سال برگزیده شد.

میرکیانی از نوجوانی مطالعه آثار ادبی نویسندگان بزرگ را آغاز کرد و در کنار تجربه کردن شغل‌های مختلف با قصه‌ها زندگی کرد به طوری که وقتی اولین قصه‌اش را نوشت، ۱۵ شغل را تجربه کرده بود.

بیشتر مطالعات و فعالیت‌های میرکیانی در زمینه ادبیات، به خصوص ادبیات کهن،‌ تاریخ، روان‌شناسی و شعر است.

او در زمینه ادیبات کودک و نوجوان جوایز زیادی دریافت کرده است که از میان آنان می‌توان به جایزه کتاب سال نوجوان در سال ۱۳۶۵، جایزه کانون پرورش فکری، جایزه نویسنده برگزیده ۲۰ سال ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرد.

میرکیانی تا کنون ۲۰۰ نمایشنامه برای کودکان و ۶۰ کتاب قصه منتشر کرده است و مجموعه قصه‌هایش برای گروه‌های سنی مختلف بالغ بر ۷۰۰ اثر است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه