دانلود و خرید کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست کیم وو چونگ ترجمه فرخ بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست اثر کیم وو چونگ

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

معرفی کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست نوشته کیم وو چونگ، موسس شرکت بزرگ و بین‌المملی «دوو» است که پس از جنگ کره، کار خود را بدون هیچ سرمایه‌ای از صفر شروع کرد.

درباره کتاب سنگفرش هر خیایان از طلاست

کیم وو چونگ این ایده را که شرق آسیا به مرکز تجاری جهان تبدیل خواهدشد، طراحی و اجرایی نمود. او کارش را با خرید و احیای شرکت‌های ورشکسته در کشورش شروع کرد.

«کیم» به‌عنوان کارآفرینی برتر در هرجایی به سودآوری فکر می‌کرد تا جایی که بازار بسته‌ای چون ایران را هم فتح نمود. او بدون خستگی ۲۲ شرکت اصلی خود را که طیف وسیعی از فعالیت‌ها شامل صنایع سنگین، الکترونیک، ساخت پیانو و هتلداری را شامل می‌شود، هدایت می‌کند. این کتاب «کیم» که پرفروش‌ترین کتاب به زبان کره‌ای است در اصل حاوی پندهایی برای جوانان کره‌ای است؛ اما پیامی جهانی دارد؛ بنابراین کم‌کم بسط پیدا کرد و کامل‌تر شد. در کره‌ی جنوبی کتاب «کیم» همانند کتاب‌های کوچک «لی‌یاکوکا» رئیس «شرکت سهامی کرایسلر» که در آمریکا مشهور است، می‌درخشد.

هوش سرشار کیم اولین سرمایه‌اش بود. او دریافت سخت کار کردن بهتر از خوش‌گذرانی و هدر دادن پول است. هرچند نظریه‌ی «نئوکونفوسیوسی» او در کره‌ی جنوبی مانند کلید طلوع کشور به‌عنوان کشوری صنعتی است که سایر کشورها از آن پیروی می‌کنند.

او می گوید: هر جا می‌روم، بلافاصله متوجه می‌شوم پول باید چگونه به‌دست‌آید. درجایی برای خنده گفتم: «سنگفرش هر خیابان از طلاست، بنابراین من فقط آن را جمع می‌کنم». البته، هیچ جایی در دنیا نیست که خیابان‌هایش با پول فرش شده باشد. پول در آوردن در دنیا کار راحتی نیست و این کار به تلاش فراوان و سخت نیاز دارد.

کیم وو چونگ در این کتاب علاوه بر سرگذشت خود، تجربیاتش در دنیای کسب و کار و آن‌چه از زندگی آموخته‌ را بیان کرده‌است.

خواندن کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و مدیریت کسب‌وکار می‌توانند از این کتاب لذت فراوان ببرند

درباره کیم وو چونگ

کیم وو چونگ، مؤسس شرکت دوو، سال ۱۹۳۶ در تااگو کره به‌دنیا آمد. در همان کودکی به‌خاطرِ وضعیت مالی خانواده‌اش به کار روزنامه‌فروشی مشغول بود.

در رشته اقتصاد در دانشگاه سئول مشغول تحصیل شد و در سال ۱۹۶۷ به‌همراهِ پنج نفر شرکت دوو را تأسیس کرد. آغاز فعالیت او با شرکت دوو به تجارت کره، که در آن‌زمان به‌شدت آسیب دیده بود، جانی دوباره بخشید.

نظرات کاربران

Hooman Namakizadeh
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

مفهوم توسعه‌ی اقتصادی،مفهومی کلیدی و مهم است. در این کتاب به زیبایی 《معجزه بر روی رودخانه‌ی هان》که بیانگر توسعه‌اقتصادی سریع کشور کره جنوبی است؛شرح داده شده است. خواندن این کتاب را شدیدا توصیه میکنم.

atena
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

کتاب بسیار پرمحتوایی بود . ترجمه هم عالی👌🏿

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان