دانلود و خرید کتاب کارگاه پیشرفته فیلم‌سازی با فیلم‌سازان بزرگ لوران تیرار ترجمه صوفیا نصرالهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارگاه پیشرفته فیلم‌سازی با فیلم‌سازان بزرگ اثر لوران تیرار

کتاب کارگاه پیشرفته فیلم‌سازی با فیلم‌سازان بزرگ

معرفی کتاب کارگاه پیشرفته فیلم‌سازی با فیلم‌سازان بزرگ

کتاب کارگاه پیشرفته فیلم‌سازی با فیلمسازان بزرگ، اثر لوران تیرار، مجموعه مصاحبه‌های او با هنرمندان بزرگ است که هرکدام بینش و نگاه خاص خود را به حرفه‌شان بیان کرده‌اند.

اگر دوست دارید با درس‌های اختصاصی از بزرگترین کارگردانان جهان آشنا شوید می‌توانید این اثر را با ترجمه صوفیا نصراللهی بخوانید.

درباره‌ کارگاه پیشرفته فیلم‌سازی با فیلمسازان بزرگ

لوران تیرار برای نوشتن کتاب کارگاه پیشرفته فیلم‌سازی با فیلمسازان بزرگ با ۲۱ نفر از کارگردانان برجسته دنیا مثل برناردو برتولوچی، مارتین اسکورسیزی، وودی آلن، دیوید لینچ، تیم برتون و ... به گفتگو نشسته است. نتیجه‌ی کار به شکل درس‌های اختصاصی از بزرگترین کارگردانان جهان درآمد که فقط برای اهالی سینما بلکه برای تمام دوست‌داران فیلم و سینما هم اثری جذاب و خواندنی است. لوران تیرار در مورد مباحث مختلف از کارگردانان سؤال پرسیده و پاسخ‌هایشان را در قالب یک گارگاه به صورت سهل و ممتنع درآورده است.

موضوعاتی که تیرار در کتاب صوتی کارگاه پیشرفته فیلم‌سازی با فیلمسازان بزرگ بر آن‌ها تمرکز می‌کند، ارتباط بین کارگردان و بازیگر، ارتباط خارق‌العاده پشت دوربین که اثرش را جلوی دوربین می‌توان دید، طراحی خاص صحنه از نگاه خود فیلمساز و نگاه کارگردان به سینما است. یکی از نکات مثبت کتاب صوتی کارگاه پیشرفته فیلم‌سازی با فیلمسازان بزرگ این است که در نهایت شنونده کاملا متوجه می‌شود که چه چیزی یک فیلمساز و فیلم‌هایش را منحصر‌به‌فرد و خاص می‌کند. شما می‌توانید علاوه بر تحلیل آنچه که روی صحنه یا بر پرده سینما دیدید، به درون ذهن کارگردان هم سفر کنید و اندیشه او را دریابید.

خواندن کتاب کارگاه پیشرفته فیلم‌سازی با فیلمسازان بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام دوست‌داران فیلم و سینما از خواندن کتاب کارگاه پیشرفته فیلم‌سازی با فیلمسازان بزرگ لذت می‌برند. با این‌حال اگر در این رشته مشغول فعالیت هستید، کتاب کارگاه پیشرفته فیلم‌سازی با فیلمسازان بزرگ یک اثر عالی و یک منبع جذاب برای شما است.

درباره‌ لوران تیرار

لوران تیرار در سال ۱۹۶۷ متولد شد. تحصیلاتش را در دانشگاه نیویورک در رشته فیلمسازی تکمیل کردو در سال ۱۹۸۹ با درجه عالی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. بعد از آنکه یک سالی به عنوان خواننده فیلم‌نامه‌ها در استودیوی برادران وارنر در لس‌آنجلس کار کرد، روزنامه‌نگار مجله فرانسوی استودیو شد. تیرار در مجله استودیو بسیار پرکار بود به طوری که در طول هفت سال هر سال بیش از ۱۰۰ فیلم معرفی کرد و درباره آن‌ها نقد نوشت.

از میان آثار لوران تیرار می‌توان به فیلم‌نامه‌نویسی برای فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی فرانسوی و کارگردانی دو فیلم کوتاه با نام‌های «منابع قابل اتکا» و «فردا روز دیگری است» اشاره کرد. لوران تیرار برای اولین فیلمش در سال ۱۹۹۹ در جشنواره فیلم نیویورک آوینیون جایزه پاناویژن را دریافت کرد و دومین فیلمش هم برای نمایش در جشنواره فیلم تلورید سال ۲۰۰۰ انتخاب شد. لوران تیرار بعدتر چند فیلم بلند را کارگردانی کرد که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم «نیکلا کوچولو» اشاره کرد. مصاحبه‌های لوران تیرار با فیلمسازان بزرگ هم بعدا تحت عنوان درس‌های سینما منتشر شد.

فهرست

شناسنامه

درباره نویسنده

یادداشت مترجم

پیش‌گفتار

پیشگامان - جان بورمن

سیدنی پولاک

کلود سوته

فیلمسازهای تجدیدنظرکننده - وودی آلن

برناردو برتولوچی

مارتین اسکورسیزی

ویم وندرس

رویاباف‌ها - پدرو آلمادوار

تیم برتون

دیوید کراننبرگ

ژان پیر ژونه

دیوید لینچ

تفنگ‌های بزرگ - الیور استون

جان وو

خون تازه - جوئل و ایتن کوئن

تاکشی کیتانو

اِمیر کاستاریکا

لارس فون‌تریه

وونگ کاروای

در طبقه‌بندی مخصوص به خودش - ژان لوک گدار

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۵۳,۰۰۰
تومان