دانلود و خرید کتاب دالسی؛ جهنم خاکستری‌ها ماکسیمیلیان دی لافایت ترجمه مریم ناظریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دالسی؛ جهنم خاکستری‌ها اثر ماکسیمیلیان دی لافایت

کتاب دالسی؛ جهنم خاکستری‌ها

معرفی کتاب دالسی؛ جهنم خاکستری‌ها

دالسی؛ جهنم خاکستری‌ها نوشته ماکسیمیلیان دی لافایت، گزارشی افشاگرانه درباره یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های آزمایشات ژنتیک محرمانه و فوق سری آمریکایی‌ها در نیومکزیکو است.

 درباره کتاب دالسی؛ جهنم خاکستری‌ها

کتاب حاضر، در قالب یک گزارش، به افشای اسناد فوق سری در خصوص یک موضوع خارق العاده می پردازد؛ همکاری یک دولت یا سازمان مخفی با نژادی از فرازمینی‌ها، معروف به خاکستری‌ها، که در پایگاهی زیرزمینی به نام دالسی در ایالات متحدهٔ آمریکا دست به سفاکی‌های رعب‌آور می‌زدند.

آدم‌ربایی و انجام آزمایش‌های ژنتیکی وحشتناک و بی‌رحمانه بر روی آن‌ها، از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در پایگاه بوده است. علیه افرادی که در امور مذکور دخیل بوده‌اند، هیچ‌گونه مجازاتی اعمال نشد، که این خود نشان از وجود یک ابر قدرت شیطانی در پس قضایاست.

این اثر کم حجم، به عنوان اولین ترجمهٔ منتشر شده به زبان فارسی از نویسندهٔ نامدار، ماکسیمیلیان دی لافایت، قدمی است کوچک در جهت معرفی دیگر آثار ارزشمند او به جامعهٔ فارسی زبان.

با این‌که سازمان جاسوسان، و سازمان امنیت ملی، نقش بسیار مهمی در آغاز فعالیت‌های پایگاه دالسی داشتند، ولی در حال حاضر، هیچ اختیار یا کنترلی بر روی مدیریت، اداره، و فعالیت‌های بنیادی پایگاه ندارند.

 خواندن کتاب دالسی؛ جهنم خاکستری‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌هایی با موضوع علوم سیاسی و اجتماعی، سازمان های مخفی و ژنتیک

درباره ماکسیمیلیان دی لافایت

ماکسیمیلیان دی لافایت، نویسنده، دانشمند و یکی از روشنفکرترین شخصیت‌های دنیای امروز به شمار می‌رود. وی بیش از ۲۵۰۰ کتاب، ۹ دایره‌المعارف از ۲۵ زبان مختلف و ۲۲ فرهنگ لغت زبان‌های باستانی و امروزی، از جمله سومری، اکدی، آشوری، آرامی، لاتین، فرانسوی، هیتی، فنیقی، اوگاریتی، یونانی، ترکی، عبری و غیره را تقریباً در طول ۵۰ سال نوشته است.

آثار ماکسیمیلیان دی لافایت در سراسر دنیا در دسترس می‌باشد. از سال ۱۹۶۰ بیش از ۱۲۰ میلیون نفر کتاب‌های وی را مطالعه کرده‌اند و بسیاری از این آثار همواره در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار گرفته‌اند.

دی لافایت ناشر ۸ مجلهٔ ماهانه است. او همچنین یکی از برجسته‌ترین زبان‌شناسان (زبان‌های باستانی و امروزی) و مورخان تمدن‌های باستانی در سطح جهان می‌باشد. در سال ۲۰۰۴، دانشکدهٔ حقوق دانشگاه ییل وی را به عنوان یک زبان‌شناس و حقوق‌دان خبره انتخاب کرد تا پیش‌نویس قانون اساسی جدید عراق را، که از سوی کاخ سفید نگاشته شده بود، از انگلیسی به عربی ترجمه کند. او به خاطر تبحر در تاریخ و زبان‌های تمدن‌های باستانی، و مطالعات حقوقی- اجتماعی در خصوص خاورمیانه، و تکیهٔ بسیار بر روی زبان‌های محلی، نظام‌های اجتماعی تطبیقی، شریعت‌ها، و اسلام، در میان همهٔ ملت‌ها شناخته شده است.

علاوه بر این، دی لافایت نمایشنامه‌ها، مستندها، و موزیکال‌های متعددی نوشته است. نمونه‌هایی از آثار متعدد او در زمینه‌های مختلف از این قرارند: 

اُپرا، هالیوود، سینما، موسیقی جاز، تأثیر سیاه‌پوستان آمریکایی بر موسیقی آمریکایی، مُد، تاریخ هنر و تمدن از ۷۰۰۰ سال پیش از میلاد تا به امروز، فرازمینی‌ها، سفینه‌های فضایی بیگانگان، یوفوها، عرفان، احضار روح، انرژی زمین، نیروی شفا، علوم ماوراءطبیعی، فیزیک کوانتومی، جهان‌های موازی، زبان‌ها، بین‌النهرین، حقوق بین‌الملل، اسلام، ادیان، کوبیسم و هنر انتزاعی، خداشناسی، انسان‌شناسی، ادبیات جهان، تاریخ فرانسه، تاریخ آمریکا، غذا و نوشیدنی و غیره…

 بخشی از کتاب دالسی؛ جهنم خاکستری‌ها

اجازهٔ ورود به پایگاه با یک پروتکل سفت و سخت، معمولاً فوق سری و فوقِ فوق سری، تعیین می‌شود. هرچه در محوطهٔ زیرزمینی پایین‌تر روید، حفاظت، سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود.

پایگاه را یک گروه شبه‌نظامی محافظت می‌کند. این گروه زیر نظر ارتش فعالیت نمی‌کند، بلکه تحت کنترل مستقیم دولت سایه می‌باشد.

این گروه شبه‌نظامی در واقع یک ساختار نظامی نیست، چراکه تمامی افراد آن، نه توسط پنتاگون (ارتش آمریکا)،‌ که از سوی دولت سایه،‌ برای وظایف گوناگونی استخدام و یا گماشته شده‌اند.

در میان افراد گروه، درجات نظامی قراردادی و متداول وجود ندارد. سه درجهٔ شناخته‌شده برای آن‌ها عبارتند از: الف- گروهبان ب- سرگرد پ- سرهنگ. تقریباً هر ۹ ماه، نوبت کاری محافظان می‌چرخد، و یا به دلایل روان‌شناختی، آن‌ها را به مکان‌های نامعلوم منتقل می‌کنند. در پایان هر نوبت کاری، پرسنل را بازرسی بدنی، و وزنشان را چک می‌کنند. هیچ‌کس نمی‌تواند چیزی را پنهان، و یا قاچاقی خارج کند. حقوق پرسنل، دو هفته یکبار به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

در بعضی از طبقات، به منظور شناسایی پرسنل، طبق نامگذاری اعضاء داخلی از BI (شناسایی تنفس)، یا BR (تشخیص تنفس)، بهره می‌برند. به هر کجا که نگاه کنید، همیشه دوربین‌های امنیتی را خواهید دید. در داخل محوطه، و از طبقهٔ اول که شروع کنید، متوجهٔ درهای جانبی در همه جا، و ورودی‌ها و خروجی‌های متعدد با ویژگی‌های امنیتی می‌شوید که برخی آشکار، و برخی دیگر مخفی می‌باشند. تلفن‌های همراه و هوشمند شما، هیچ یک، در پایگاه دالسی کار نمی‌کنند، و تلویزیون یا مانیتور معمولی در آن‌جا وجود ندارد. شما کاملاً از دنیای بیرون جدا هستید.

نظرات کاربران

mstaiyo
۱۴۰۱/۰۶/۱۰

اگه یه کم اطلاعات قبلی داشته باشین واقعا عالی و جذابه براتون

Medisa
۱۴۰۲/۰۵/۱۲

واقعا اگه کمی به دور از تعصبات باشید و مطالعه‌ی قبلی داشته باشید کتاب مفید به حساب میاد ✨

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

حجم

۷۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان