دانلود و خرید کتاب باغ اسرارآمیز دکتر راپاسینی پرنیان سرتیپ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باغ اسرارآمیز دکتر راپاسینی اثر پرنیان سرتیپ

کتاب باغ اسرارآمیز دکتر راپاسینی

معرفی کتاب باغ اسرارآمیز دکتر راپاسینی

کتاب باغ اسرارآمیز دکتر راپاسینی، اثر پرنیان سرتیپ و کلثوم دولت‌سرا، مجموعه داستان‌های کوتاهی از سراسر جهان و فرهنگ‌های مختلف است. 

درباره‌ی کتاب باغ اسرارآمیز دکتر راپاسینی

باغ اسرارآمیز دکتر راپاسینی مجموعه‌ای از زیباترین و عمیق‌ترین داستان‌های کوتاه دنیا است. داستان‌هایی که هرکدام در عمقشان، مفهوم یا مفاهیمی جذاب را منتشر می‌کنند. این داستان‌ها به نکاتی جذاب و گاهی نادیدنی از زندگی اشاره می‌کنند که درسی برای ادامه مسیر به ما می‌دهد. هر کدام پندی برای بهتر نگریستن به زندگی و یافتن عشق و دوستی و مفهوم حقیقی زیستن دارند. کتاب باغ اسرارآمیز دکتر راپاسینی، از تمام فرهنگ‌های مختلف دنیا، داستانی جذاب دارد که خواندنشان خالی از لطف نیست. 

کتاب باغ اسرارآمیز دکتر راپاسینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن داستان کوتاه لذت می‌برید، کتاب باغ اسرارآمیز دکتر راپاسینی را حتما بخوانید. کودکان و نوجوانان نیز کتاب باغ اسرارآمیز دکتر راپاسینی را جالب و خواندنی می‌یابند. 

بخشی از کتاب باغ اسرارآمیز دکتر راپاسینی

پیرزنی چینی دو کاسه بزرگ داشت که آنها را ازدو انتهای چوبی آویزان کرده با شانه و گردنش حمل می‌کرد. یکی از کاسه‌ها ترکی داشت ولی کاسه‌ی دیگر سالم بود و همیشه کاملا از آب پر می‌شد. در پایان پیاده روی طولانی از رودخانه به سمت خانه فقط نیمی از آب درکاسه تَرَک خورده باقی می‌ماند. این جریان هر روز تا دوسال تمام ادامه داشت و زن فقط یک کاسه و نیم آب به خانه می‌آورد. البته کاسه سالم از موفقیّت‌هایش مغرور بود امّا کاسه تَرَک خوردە بیچاره به خاطر نقصش خجالت می‌کشید و بدبختی این که آن فقط نیمی از آنچه را که به خاطرش ساخته شده بود می‌توانست انجام دهد. دو سال بعد از این جریان ،کاسه بینوا، شرمنده از آن نقص تحمل ناپذیر یک روز کنار رودخانه با زن صحبت کرد: من از خودم خجالت می‌کشم به خاطراینکه این تَرَک باعث می‌شود درتمام راه برگشت به خانه آب به بیرون نشت کند. پیرزن لبخند زد: آیا متوجه شدی که در مسیر سمت تو گلهایی وجود دارند امّا در طرف کاسه‌ی دیگر نیستند؟ به خاطر این است که همیشه می‌دانستم تو تَرَک داری، بنابراین دانه های گل رادر مسیر سمت تو کاشتم و هر روز درحالیکه برمی‌گشتیم تو آنها را آب می‌دادی و من دو سال این گل‌های زیبا را برای آراستن میز می‌چیدم، بدون ترک تو این زیبایی برای آراستن خانه به وجود نمی آمد.

هرکدام ازما تَرَک منحصر به فرد خودش را دارد و زندگی‌مان با وجود این تَرَک‌ها ونقص‌های خاص خیلی دلچسب و ارزشمند می‌شود. می‌بایست هرکسی را آنطور که هست بپذیری و خوبی رادر آن جستجو کنی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۷۰۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان