دانلود و خرید کتاب پژوهش در زبان و رسانه‌های اجتماعی روث پیج ترجمه آذین شهریاری‌فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پژوهش در زبان و رسانه‌های اجتماعی اثر روث پیج

کتاب پژوهش در زبان و رسانه‌های اجتماعی

معرفی کتاب پژوهش در زبان و رسانه‌های اجتماعی

کتاب پژوهش در زبان و رسانه‌های اجتماعی نوشته روث پیج است. این کتاب با ترجمه آذین شهریاری فرد و محمد حسن ترابی منتشر شده است. اینترنت و رسانه‌های اجتماعی به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی روزانه ما تبدیل شده‌اند و تعاملات ما در آن با زبان انجام می‌شود؛ این کتاب درباره چگونگی مطالعه زبان در بافت رسانه‌های اجتماعی است.

درباره کتاب پژوهش در زبان و رسانه‌های اجتماعی

تمرکز نویسندگان در این کتاب به‌طور خاص بر چگونگی بررسی زبان مورد استفاده افراد هنگام برقراری ارتباط در سایت‌ها و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است. دلایل زیادی برای جذابیت این حوزه برای پژوهشگران وجود دارد. میزان بالای تعاملاتی که در بافت‌های رسانه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد نشان‌دهنده میزان بالای اطلاعاتی است که می‌توانند مورد توجه قرار گیرند، و این اطلاعات معمولاً به شکلی هستند که (نسبتاً) به‌آسانی در دسترس هستند. با توجه به دامنه‌ای که یک پروژه پژوهشی «زبان در رسانه‌های اجتماعی» می‌تواند داشته باشد، دانستن اینکه دقیقاً از کجا شروع کنیم دشوار است. هدف این کتاب این است که به هر دو گروه پژوهشگران مبتدی و باتجربه، موضوع‌ها، روش‌ها و چارچوب‌هایی را معرفی می‌کند که توانایی طراحی و اجرای پروژه‌ای درباره زبان و رسانه‌های اجتماعی را به آن‌ها می‌دهد.

خواندن کتاب پژوهش در زبان و رسانه‌های اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب می‌تواند برای همه علاقه‌مندان به مباحث زبانی مرتبط با مهندسی کامپیوتر و رسانه‌های اجتماعی، مطالعات رسانه و ارتباطات، زبان‌شناسی رایانشی و زبان‌شناسی اجتماعی جالب و مفید باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان