دانلود و خرید کتاب ۱۰۰ راز خانواده‌ی شاد ترجمه عطیه کارگر دولت آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۰ راز خانواده‌ی شاد اثر دیوید نی ون

کتاب ۱۰۰ راز خانواده‌ی شاد

معرفی کتاب ۱۰۰ راز خانواده‌ی شاد

صد راز خانواده‌ی شاد نوشته دیوید نی ون کتابی درباره رازهای داشتن یک زندگی خانوادگی شاد و موفق از زبان روان‌شناسان برجسته است.

ساختار خانواده قدمتی طولانی دارد. امروزه مواردی را درباره زندگی خانوادگی می ‌شنویم که انگار یک ورزش پرمخاطره مانند صخره‌‌نوردی است به این معنی که بسیاریفکر می‌کنند زندگی خانوادگی‌‌شان خارج از کنترل آن‌هاست. 

کتاب ۱۰۰ راز خانواده شاد با نتیجه‌ گیری روان‌‌شناسان، جنبه‌‌های گوناگون زندگی را مورد بررسی قرار می‌دهد که هر موضوع با یافته‌‌های علمی، مثال و پیشنهادات متخصصان همراه است. دانستن این راز‌ها مانند ابزاری است که به کمکمان می‌آید تا عادات و نگرش‌‌هایمان را بازبینی کنیم و به نیرویی مثبت تبدیل شویم چرا که خانواده مهم‌‌ترین بنیان زندگی است. 

 خواندن کتاب ۱۰۰ راز خانواده شاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه این کتاب را به همه علاقه‌‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت پیشنهاد می‌‌دهیم.

بخشی از کتاب ۱۰۰ راز خانواده شاد

شک و تردید خصوصیت تضعیف کننده‌ای است. در واقع بسیاری از ما توانایی پیشرفت در زندگی‌مان را به این خاطر از دست می‌دهیم که نمی‌دانیم کدام مسیر را انتخاب کنیم. یکی از بزرگترین نقاط قوت یک خانوادهٔ موفق این است که در آن، شک و دودلی وجود ندارد. هدف و مسیر رسیدن به هدف در چنین خانواده‌ای مشخص است، هر چند گاهی ممکن است خانواده‌ای که تا این اندازه حامی و پشتیبان است به‌عنوان سدی بر سر راه آزادی فردی به نظر برسد؛ اما نباید قدرت آن را به‌عنوان محرک و تعیین کنندهٔ نقشهٔ راه برای آینده نادیده گرفت.

کریس می‌گوید: «کارهای زیادی در زندگی وجود دارد که باید به آنها رسیدگی کرد.» درست مانند هر پدری او نگران بسیاری از مشکلاتی است که ممکن است پیش بیاید. مشاهدهٔ چند مورد تعدیل نیرو در محل کارش به دغدغه‌ها و نگرانی‌های او اضافه می‌کند. تعمیر وسایل و بازسازی بخش‌هایی از خانه هم جزء مواردی است که باید انجام دهد. خواندن چند سطر از روزنامه و آگاهی از اخبار و حوادث ناگوار در سراسر جهان اضطراب و آشفتگی او را بیشتر می‌کند؛ اما باوجود تمام این دلواپسی‌ها کریس هر روز با خواندن داستانی برای پسرش احساس بهتری پیدا می‌کند. پسرش این داستان‌ها را کلاسیک می‌نامد چراکه برای یک پسر بچهٔ چهارساله هر اتفاقی که تا پیش از سال ۲۰۰۰ رخ‌داده باشد کلاسیک تلقی می‌شود. کریس از خواندن یکی از داستان‌ها کمی خسته شده و امیدوار است که پسرش داستان دیگری را انتخاب کند؛ اما او همچنان مُصر است.

کریس حین خواندن داستان، نیم نگاهی هم به یک بازی کامپیوتری فوتبال می‌اندازد که ناگهان پسرش متوجهٔ این حرکت پدر می‌شود. او چانهٔ پدرش را گرفته و سرش را به سمت کتاب می‌چرخاند و می‌گوید: «پدر حواست اینجا باشه، باید تمرکز داشته باشی!» کریس متوجه می‌شود که آنچه پسرش به او گوشزد کرده کاملاً درست است. او می‌گوید: «دیدن لبخند پسرم لذتی دارد که هیچ جای دیگری نمی‌توان آن را یافت، تمام کاری که به‌عنوان یک پدر باید انجام دهی این است که به‌دقت و باتوجه نگاه کنی، در این صورت یافتن چنین لذتی آسان است.»

 تمرکز و توجه عامل مثبتی است که رضایت‌مندی از زندگی را در بیش از ۵۵ درصد از والدین افزایش می‌دهد.

نظرات کاربران

ZAHRA
۱۴۰۰/۰۹/۲۰

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۱۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان