دانلود کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ (خلاصه کتاب) اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ (خلاصه کتاب)

در میکروکتاب صوتی ۳۳ استراتژی جنگ نوشته رابرت گرین یادمی‌گیرد که چطور با استفاده از استراتژی‌های راهبردی فرماندهان بزرگ تاریخ، سکان کشتی زندگی‌تان را به دست بگیرید.

میکروکتاب‌ چکیده‌ای از کتاب‌ اصلی است که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره میکروکتاب ۳۳ استراتژی جنگ

رابرت گرین در میکروکتاب ۳۳ استراتژی جنگ، به شما یاد می‌دهد که چگونه از راهکارهای جنگی استفاده کنید و به اهداف و خواسته‌هایتان برسید. در این میکروکتاب می‌خوانید که دشمنی‌های امروز چقدر ترسناک و زیرکانه شده‌اند و برای مبارزه با آنها باید استراتژیک عمل کرد. این میکروکتاب با شرح موفقیت و نبردهای رهبران نظامی در مورد شیوه‌های مبارزه، درس‌های عمیقی را به شما می‌آموزد.

هر فصل استراتژی‌ای را مطرح می‌کند تا برای حل مشکلی ویژه که اغلب با آن روبه‌رو خواهید شد، به کار گیرید. این مشکلات شامل وارد جنگ شدن با همراهی ارتشی بی‌انگیزه، هدردادن انرژی با جنگیدن در چندین جبهه، خسته‌شدن از تضادهای فراوان و گیرافتادن در موقعیت‌هایی است که توان برون‌رفت از آن‌ها را ندارید. می‌توانید فقط فصلی را بخوانید که با مشکل کنونی شما در ارتباط است؛ اما بهتر است تمام استراتژی‌ها را مطالعه و آن‌ها را جذب کنید و اجازه دهید به بخشی از زرادخانه ذهنی شما تبدیل شوند.

این کتاب ذهن شما را تربیت می‌کند تا با توجه به موقعیت خود و دشمن کارآمدترین استراتژی را پیش بگیرید و باکمترین خسارت و تلفات به بزرگترین پیروزی‌ها برسید.

شنیدن میکروکتاب ۳۳ استراتژی جنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

۳۳ استراتژی این کتاب برای افرادی که در پی کسب موفقیت در تمام حوزه‌های زندگی از جمله کسب‌وکار و روابط اجتماعی و زندگی شخصی هستند کارساز است.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین، نویسنده و سخنرانی محبوب و مطرح در سطح جهان است. او کتاب‌های زیادی را در زمینه قدرت، استراتژی و روش‌های جنگی به چاپ رسانده که هر کدام علاقه‌مندان خاص خود را دارد. معروف‌ترین کتاب او ۳۳ استراتژی جنگ است که با تلفیق وقایع تاریخی و وصل کردن آن به زندگی روزمره، شاهکاری در دنیای نویسندگی خلق کرده است.

بخشی از میکروکتاب ۳۳ استراتژی جنگ

ستون‌های فروپاشی

ژنرال پابلیوس آفریکانوس، قرار بود برای یک عملیات نظامی و محافظت از رودخانه اِبرو، وارد اسپانیا شود. زیرا کارتاژی، تهدید کرده بودند که از این رودخانه عبور می‌کنند و کنترل شبه‌جزیره را به دست می‌گیرند. پدر ژنرال به خاطر محافظت از این منطقه کشته شده بود. از این رو برای مبارزه با آن‌ها استراتژی‌های مختلفی در ذهن او شکل می‌گرفت.

با اینکه به ژنرال دستور داده بودند در اِبرو بماند، اما از دستورات سرپیچی کرد و کارتاژ را مورد حمله خود قرار داد. او در روم قدرت گرفت. راهی که او در پیش گرفت باعث شد تا هانیبال، ژنرالِ کارتاژی شکست بخورد. در نهایت کارتاژ وارد صلح شد و به عنوان دولت متکی به روم، پذیرفته شد و قدرتش برای همیشه از بین رفت.

ژنرال پابلیوس از استراتژی تاخیر و اجتناب استفاده کرد. او به ستون پشتیبانی دشمن توجه کرد که به نوعی ستون فروپاشی هم به حساب می‌آمدند. تمام قدرت هانیبال و کارتاژی به ستون دفاعی‌شان وابسته بود. با نابودی آن قسمت، راه ورود به کارتاژ باز شد.

کلیدهای جنگ‌افروزی

خاصیت قدرت همین است که افراد و گروه‌ها سعی می‌کنند فقط جلوه‌ای ترسناک از خود را به نمایش بگذارند. این نمایش برای این است که دشمن خود را به وحشت بیندازند. با این وجود چنین قدرت‌هایی از بزرگترین نقاط ضعف برخوردار هستند.

حمله به مرکز گرانش و پیدا کردن نقطه ضعف چنین قدرت‌هایی، به راحتی آن‌ها را از پای درمی‌آورد. به همین دلیل در نبردها تنها به بُعد فیزیکی یک ارتش نگاه نکنید.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

Ali Bashiri
۱۳۹۹/۰۹/۲۱

اصلا نمیشه بین عنوان فصل و متن ارتباط منطقی پیدا کرد انگار اصلا ارتباطی با هم ندارن یا خیلی خیلی خلاصه شده یا ترجمه نامربوط بوده. غیر قابل استنتاج بود. وسطش ول کردم

mirseyf
۱۴۰۲/۰۶/۱۳

کتاب بسیار مناسب برای افرادی که میخوان فیلتر بزرگی رو شناخت آدما و چیدن سناریو برای مواجهه با مشکلات و تعامل با افراد داشته باشن... مثل کتاب ۴۸ قانون.

کاربر ۳۶۲۸۵۰۷
۱۴۰۲/۱۰/۱۲

سلام جناب خوبید راوی اگر امید تقوی باشه بهتره ۴۸ قانون قدرت با صدای امید تقوی👑🫠🫠🫠👌🫶

زمان

۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان