دانلود و خرید کتاب مدیریت راهبردی متوسمانه؛ جلد اول عباس چهاردولی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت راهبردی متوسمانه؛ جلد اول اثر عباس چهاردولی

کتاب مدیریت راهبردی متوسمانه؛ جلد اول

معرفی کتاب مدیریت راهبردی متوسمانه؛ جلد اول

کتاب مدیریت راهبردی متوسمانه؛ جلد اول نوشته عباس چهاردولی و  امیرحسین عزتی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه و پژوهشگاه دفاع ملی است.

اين دانشگاه و پژوهشگاه از مراکز علمی کلیدی و حساس در عرصه مسائل راهبردی اسـت که از بدو تشکیل و راه‌اندازی آن، پـس از پیـروزی انقلاب اسلامی، در صحنه آموزش مسائل دفاعی- امنیتی و متناسـب بـا اهـداف جمهـوری اسلامی در سطوح مديران عالی کشوری و لشکری پیش‌قدم بوده است. این پژوهشگاه وظیفـه اصلی خـود را آموزش فرماندهان و مديران عالی‌رتبه کشور قرار داده است.

در همین راستا بیشتر کتاب‌های منتشر شده در مرکز انتشارات راهبردی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در سه حوزه مدیریت راهبردی، دفاع ملی و امنیت ملی‌اند و نگاهی پژوهشی و عمقی به مسائل کشوری، منطقه‌ای و جهانی دارند.

کتاب الگوی بومی مدیریت راهبردی دانش نیز یکی از کتاب‌های این انتشارات است که می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار پژوهشگران و متخصصان حوزه مسائل راهبردی قرار دهد.

خواندن کتاب مدیریت راهبردی متوسمانه؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی پژوهشگران، متخصصان و علاقه‌مندان حوزه مسائل راهبردی و امنیت ملی و دفاع ملی

بخشی از کتاب مدیریت راهبردی متوسمانه؛ جلد اول

تفاوت الگوهای راهبردی فرهنگ پایه ارزش ‎محور با سایر الگوهای راهبردی حال حاضر موجود در دنیا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد نظام جمهوری اسلامی ایران در مبانی هستی شناختی، معرفت‌شناختی، انسان شناختی و مؤلفه ‌های اسلامی و الهی آن با الگوهای متعارف موجود، تفاوت در بهره‌مندی از منبع لایزال معارف الهی در کنار برخورداری سازگار از تجربه علمی و عملی بشر، تفاوت فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، سیاسی و اقتصادی، امنیتی و دفاعی کشورهای اسلامی و ایران با جوامعی که الگوهای متعارف مبنای اداره آن‌ها بوده است و ناکامی عملی الگوهای متعارف راهبردی یکی سو نگر (مادی‌گرایی صرف) در کشورهای مختلف به ‌ویژه در منطقه، حتی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین مطالبات نظری و عملی ملت‌هایی که ایران را الگوی خود قرار می‌دهند، از جمله ضرورت‌هایی است که لزوم بررسی و طرح الگوهای مبتنی بر معرفت‌شناسی دینی و ولایت مداری اسلامی و توجه به مبانی و الزامات ملی را غیر قابل انکار نموده است و با توجه به پایین ‌بودن کارآمدی مطلوب الگوهای رایج مدیریت راهبردی در تحقق اهداف سازمانی و ملی، طی مطالعات و پژوهش ‎های چندین ساله سعی گردید تا الگوی مناسبی برای مدیریت راهبردی، مبتنی بر منابع معرفتی اسلامی با عنوان (مدیریت راهبردی متوسمانه) ارائه شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷۹ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷۹ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان