دانلود و خرید کتاب زاستر هادی نورمحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زاستر اثر هادی نورمحمدی

کتاب زاستر

انتشارات:نشر ایهام
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زاستر

کتاب زاستر نوشته هادی نورمحمدی است. زاستَر یا آن‌سو تر از مرگ رمانی فانتزی درباره‌ی جهان پس از مرگ است. این کتاب فضایی عجیب را برای خواننده می‌سازد.

درباره کتاب زاستر 

زاستر رمانی جذاب و خواندنی است که شما را به جهانی تازه دعوت می‌کند. جهانی که هیچ تصوری از آن ندارید، اما نویسنده با تخیل قوی خود سعی کرده تا با تلفیقی از عشق، عرفان، فلسفه ، اسطوره و نیز شخصیت‌سازی‌های خلاقانه، به بررسی اتفاقاتی که پس از مرگ قرار است بیفتد بپردازد. ایده‌ی جذاب داستان شما را تا پایان با خود به همراه می‌برد و از فضاهای تخیلی و آشنایی با شخصیت‌های مختلف داستان لذت خواهید برد.

خواندن کتاب زاستر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی فانتزی پیشنهاد می‌کنیم 

بخشی از کتاب زاستر

آنجا، به جز خوشگذرانی و جشن گویا مجمعی بزرگ هم بود. شعرایی بودند که شعرهایی می‌سرودند. عاشقانه بیشتر. و گاها فلسفی. خیلی برایم سخت بود فهمیدن مفاهیمی که بدان اشاره می‌کردند. شعرهایی که من شنیده‌ام یا خوانده‌ام برای زنده‌ها بوده و یا اگرهم در مورد مرگ بود از دور چیزی گفته‌اند. اما اینجا متفاوت است. اینجا ما در خودِ مرگ گرفتاریم.

یکی از میهمانان تالار به من گفت: اینجا کسی از کسی نمی‌پرسد از کدام سرزمینی. نمی‌پرسد پدرت که بوده. چقدر در دنیا ثروت داشتی و حتی اینکه چقدر و چطور زندگی کرده‌ای. همه می‌پرسند به نظر تو چطور می‌شود این انجمن زیرزمینی را برای شادی بیشتر حفظ کرد..

همه‌اش سخن از ماندن در اینجا و نشاط و سرگرمی و خوشی و مستی و شنیدن شعرها و سخنان شیرین است. اما برای من تفاوت‌ها معلوم بود به وضوح. نه به اندازه‌ی جهان زنده‌ها. اما تمایزی بود بینشان. به هرکدام که نگاه می کردم، تفاوتی در نگاه و شکل و لباس و قیافه‌ها بود.

اطرافِ مشهورها طرفدارانی جمع شده بودند. این طور به نظر می رسید که هر شاعر یا فیلسوف و متفکری قومی را جذب افکار و سخنانش کرده باشد. به این می‌اندیشیدم که چقدر جالب است انسان کسی را که آثارش را دوست دارد، اندیشه‌اش را می‌پسندد، هرچقدر که از نظر تاریخی از او دور بوده باشد در اینجا ببیند و واقعی لمسش کند.

بشنود سخنانش را مستقیم...

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه