دانلود و خرید کتاب ماجراجو در کرمان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماجراجو در کرمان اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

کتاب ماجراجو در کرمان

معرفی کتاب ماجراجو در کرمان

کتاب ماجراجو در کرمان نوشته‌ی موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، به بررسی خصوصیات و ویژگی‌های استان پرجاذبه‌ی کرمان می‌پردازد این کتاب اطلاعات دقیقی از این استان بزرگ در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

درباره کتاب ماجراجو در کرمان

استان کرمان استان بزرگی است که شهرهای رفسنجان، سیرجان، بافت و ... را شامل می‌شود، این شهرها به جهت بافت سنتی‌ای که دارند قلعه‌ها، ییلاقات، امامزاده‌ها، کاروانسراها وآب‌انبارها متعددی را درون خود جای داده است. ارگ بم که بزرگترین سازه‌ی خشتی جهان است در این استان قرار دارد،البته به جهت زلزله‌ای که در بم آمد به این سازه خسارت وارد شد که در جهت ترمیم بنای آن برآمده‌اند، به جهت آب و هوای خاص این استان، انواع محصولات گرمسیری و سردسیری را می‌توان در آن مشاهده نمود، مجموعه‌ی گنجعلی‌خان از زیباترین مجموعه‌های تاریخی است که باقیمانده‌ی دوران صفویه است و دیگر نکته این که در راس صنایع دستی این استان همچنان قالی کرمان به عنوان نفیس‌ترین قالی‌های ایران خودنمایی می‌کند و همچنین این استان به شاعر بزرگ، خواجوی کرمانی تا به همیشه می‌بالد. و تا به همیشه نیز به سردار بزرگ اسلام، شهید قاسم سلیمانی می‌بالد .

خواندن کتاب ماجراجو در کرمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به گردشگری پیشنهاد می‌کنیم 


نظرات کاربران

کاربر ۱۸۱۵۵۹۱
۱۴۰۰/۰۱/۰۲

همه ش برام سؤال بود یک نفر چطور می تونه اینهمه کتاب تألیف کنه که با خوندن این یکی فهمیدم عملاً فقط کپی پیست صورت گرفته، دریغ از یه ذره نظم و ترتیب و انسجام و پیوستگی بین مطالب کپی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۹۰۰
تومان