دانلود و خرید کتاب قدم‌زدن روی ماه با اینشتین (خلاصه کتاب) جاشوا فوئر ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدم‌زدن روی ماه با اینشتین (خلاصه کتاب) اثر جاشوا فوئر

کتاب قدم‌زدن روی ماه با اینشتین (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب قدم‌زدن روی ماه با اینشتین (خلاصه کتاب)

در میکروکتاب قدم زدن روی ماه با اینشتین، اثر جاشوا فوئر، جزئیاتی از تلاش‌هایی را که یک خبرنگار برای تربیت ذهن و تقویت حافظه‌اش در طول یکسال انجام داده، می‌خوانیم.

میکروکتاب‌ چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

 درباره کتاب قدم زدن روی ماه با اینشتین

 نویسنده در این کتاب از اینکه چطور از یک خبرنگار معمولی توانسته مقام اول در مسابقات ذهن‌برتر آمریکا را بدست آورد و برای رسیدن به این هدف چه مراحلی را گذرانده است صحبت می‌کند. او در هر بخشی از کتاب با آوردن نمونه‌ها، دلایل علمی و نظریات سایر اندیشمندان، به دنبال یافتن بهترین راه برای تقویت حافظه است. در این میکروکتاب می‌خوانید که همه ما توانایی رسیدن به حافظه برتر را داریم، کافی است روش‌های آن را بدانیم و از آنها استفاده کنیم.

 خواندن کتاب قدم زدن روی ماه با اینشتین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب وکار.

 درباره جاشوا فوئر

جاشوا فوئر روزنامه‌نگار و نویسنده آمریکایی اهل واشنگتن است. او نوشته‌های زیادی را در نشریات برتری چون نیویورک‌تایمز به چاپ رسانده و مقالاتش هم طرفداران خود را دارد. جاشوا به واسطه یک تحقیق و گزارش که منجر به قهرمانی او در مسابقه حافظه آمریکا شد، کتاب قدم زدن روی ماه با اینشتین را به چاپ رساند. او که یک خبرنگار آزاد است سخنرانی‌های محبوبی در تد دارد و امروزه بر روی تکنیک‌های تقویت حافظه تمرکز دارد.

 بخشی از کتاب قدم زدن روی ماه با اینشتین

در سال ۱۹۲۸ یک روزنامه‌نگار به مطب یک متخصص اعصاب و روان مراجعه کرد و از او خواست که حافظه‌اش را بررسی کند. در دفتر روزنامه‌ای که این روزنامه‌نگار کار می‌کرد داستان عجیبی رخ می‌داد. رئیس این دفتر به همه کارمندان می‌گفت که قبل از شروع کار باید همگی دور هم جمع شویم و آدرس‌ها، تلفن‌ها و جزئیات ویژه‌ای را از حفظ تکرار کنیم.

در این جلسه همه می‌توانستند این کار را انجام دهند، جز این روزنامه‌نگار جوان! او در همه این جلسات ساکت می‌ماند و دیگران را نظاره می‌کرد. یک روز رئیسش او را کنار کشید و از اینکه کارش را به خوبی انجام نمی‌دهد، او را سرزنش کرد.

در تمام مدت او بدون هیچ حرفی فقط به رئیسش خیره ماند و منتظر بود تا حرف‌هایش تمام شود. بعد از آن، همه حرف‌های جلسه را از حفظ و بدون هیچ کم و کاستی بیان کرد.

بعد رئیس کاملا خلع سلاح شد، خود او هم شوکه شد که چگونه توانسته این همه اطلاعات را به زبان بیاورد. در واقع برایش عجیب بود که به خاطر سپردن چنین اطلاعاتی برای دیگران سخت است، اما برای او کاری ندارد. همین موضوع باعث شد تا به درخواست رئیس برای تست حافظه، به پزشک مراجعه کند.

نظرات کاربران

شراره
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

بیشتر بە نظر میرسید یک قسمت از زندگینامه است و نکات کاربردی نداشت🤔

سائر
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

کتاب خوبیه خلاصه هست که شاید بهتر از نسخه کامل باشه و در مورد این روش باید بگم طبق تجربه خودم این روش به معنای واقعی کلمه فقط حفظ میکنی و شاید مفهومو نفهمی منظورم اط مفهوم اونه که از

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
پیشرفت وقتی شکل می‌گیرد که افراد دست از تمرکز روی موضوعات تکراری برمی‌دارند و اجازه نمی‌دهند ذهن و دستان‌شان به صورت خودکار عمل کنند.
شراره
تنها راز نهایی برای پیشرفت در هر کاری این است که ما درجه‌هایی از کنترل‌های هوشمندانه را روی اعمال خود داشته باشیم.
شراره

حجم

۴۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۴۶٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان