دانلود و خرید کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۵ جیمز اسکینر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۵ اثر جیمز  اسکینر

کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۵

معرفی کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۵

جیمز اسکینر، رویس کروگر و مارک ویکتور هانسن، سخنران و نویسنده کتاب‌های انگیزشی هستند.

«۱۰۱ ایده برتر» یک مجموعه ده جلدی است که در هر جلد این کتاب، به ۱۰ موضوع در حوزه روانشناسی کاربردی و مهارت‌های زندگی کاربردی و اجتماعی پرداخته می‌شود.

در بخشی از فصل «هفت راز سرمایه‌گذاران حرفه‌ای» از کتاب پنجم این مجموعه می‌خوانیم:

« در دنیای سرمایه‌گذاری باید بدانید که چه زمانی عرصه را ترک کنید. خیلی اوقات ترک این عرصه پرهزینه است، به‌ویژه زمانی که طرف شما یک آدم حرفه‌ای است. اگر تمرکزتان را از دست داده‌اید بهتر است از عرصه خارج شوید چرا که سرمایه‌گذاری نیاز به تمرکز دارد.

به محضِ اینکه خسته شدید و تمرکزتان از بین رفت، بهتر است استراحت کنید.

اگر بازی دارد رفته رفته نسبت به نقطه‌ی شروع بدتر می‌شود، آن را ترک کنید. الهه‌ی خوش‌شانسی به احمق‌ها لبخند نمی‌زند. از قدیم گفته‌اند: وقتی یک آدم احمق پولداری، فرد باتجربه‌ای را ملاقات می‌کند، چیزی نمی‌گذرد که پول آدم احمق نصیب فرد باتجربه می‌شود و تجربه‌ی او نصیبِ فرد احمق.

حال آنچه در سرمایه‌گذاری و در تجارت اتفاق می‌افتد این است که شما فرصتی می‌یابید که خیلی خوب به نظر می‌رسد. همانطور که جلوتر می‌روید و بیشتر راجع به آن مطالعه و بررسی می‌کنید، از خوبی‌اش کاسته می‌شود. تا حالا این اتفاق برایتان افتاده است؟ متوجه می‌شوید که یکی دو قسمت از آن تجارت آن قدرها هم که فکر می‌کردید خوب نیست و بعد رفته‌رفته مشکلاتی را کشف می‌کنید. در چنین موقعیتی بهتر است از آن تجارت دور شوید چرا که پولتان در معرض خطر است».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۰۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان