دانلود و خرید کتاب باز هم سؤالی دارید؟ ماری لوئیز گی ترجمه محبوبه نجف‌خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب باز هم سؤالی دارید؟

 کتاب باز هم سؤالی دارید؟ نوشته ماری لوئيز گی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی ب منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

 درباره کتاب باز هم سوالی دارید؟

این کتاب مصور زیبا درباره دختری است که در زمان کودکی سوالات زیادی در ذهنش داشته و حالا یاد دوران کودکی خود و سوالاتش افتاده است او به این نتیجه می‌رسد که سوالات فقط مربوط به دوران کودکی نیستند و همیشه همه‌جا و در هر سنی وجود دارند و دنیای ما را می سازند.

ماری لوئیز گی، نویسنده این اثر که خود دوران کودکی و نوجوانی پر از سوالی داشته در این کتاب درباره سوالات ناتمام کودکان و نوجوانان نوشته است. ماری لوئیز در این کتاب با خرس‌های قطبی گمشده، دایناسورهای پرنده، درختان سخنگو و حلزون‌های خال خالی و بعضی از شخصیت‌های مورد علاقه‌کتاب‌هایش، دنیایی خلق کرده است که در آن کودکان می‌توانند بخشی از قصه شوند و اجازه دهند تخیلشان آزادانه به پرواز درآید.

خواندن کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای بچه‌های نوخوان سال‌های اول و دوم دبستان نوشته شده است.

 درباره ماری لوئیز گی

 ماری لوئیز گی در کبک کانادا متولد شده و از نویسندگان برجسته حوزه ادبیات کودک است. او علاوه بر نوشتن داستان برای کتاب‌های کودک تصویرگری هم می کند. 

 ماری لوئیز گی تا ۱۲ سالگی در شهرهای مختلف کانادا زندگی کرد و این سبک زندگی در کوچ، او را با زبان انگلیسی، چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز و افق‌های جدید آشنا کرد. او در همین دوران فهمید که به کتاب علاقه بیش از حدی دارد. 

ماری لوئیز گی که تصاویر کتاب‌هایش را خودش می‌کشد ردباره استعداد نقاشی‌اش می‌گوید:

«اغلب فکر می کنیم استعداد هنرمندان در کودکی شکوفا و شناخته می‌شود. در مورد من که این طور نبود. در کودکی کم و بد نقاشی می کردم و وقتی برای سومین بار در کلاس نقاشی رد شدم به مدت ۱۰ سال دست به مداد و قلمو نبردم.»

 گی می‌گوید که در دوران نوجوانی سرکش بوده و هیچ چیز جز مطالعه او را آرام نمی کرده است. در همین دوران در دفترهای درس و مشق طرح‌هایی را می کشد.

گی در آکادمی هنرهای گرافیک مونترئال تحصیل کرده و بعد از آن در رشته تصویرگریی آکادمی هنر کالج سانفرانسیسکو اداه تحصیل داده تا این که شیفته کتاب کودک شده است.

او کتاب کودک را فرصتی برای تبدیل کردن کلمات به تصاویر و درآمیختنشان به شعر و رنگ می‌داند. او با این ترکیب داستان‌هایی خلق می‌کند که شور زندگی را به کودکان و حتی بزرگسالان هدیه می‌دهند.


نظرات کاربران

r
۱۳۹۹/۰۵/۰۲

سلام👋🏻⁩ اگر دوست دارید بنویسید پس بخوانید 😊 خواندن یکی از مراحل نوشتن است این کتاب بسیار زیباست این کتاب به سوالات شما درباره ی نویسندگی جواب میدهد بخوانید و لذت ببرید 😊 من که توصیه میکنم (البته کمی کوتاه بود😉) 📚📚🌹🌹🌸🌸

کاربر ۱۴۶۵۳۸۸
۱۳۹۹/۰۴/۱۸

کتاب واقعا خلاقانه ای بود

عارفه
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

من عاشق سوال و این کتاب شدم. من هم در زندگیم خیلی سوال های زیادی می پرسم.

Leila & diana
۱۳۹۹/۰۷/۲۸

خیلی عالی بود دوست نداشتم تمام بشه خیلی خوشم آمد حیف که تمام شد لطفا بازم از این کتاب ها بفرستید من عاشق این کتاب هستم

Eli N
۱۳۹۹/۰۷/۱۹

عااالی، حتما خواندن این کتاب را بهتون پیشنهاد میکنم مخصوصا برای بچه هایی که دوست دارند قصه بنویسند و نویسنده باشند.

کاربر ۱۲۸
۱۳۹۹/۰۴/۰۶

کتاب خوبیه ممنونم

💕Adrien💕
۱۳۹۹/۰۵/۲۷

عالی عالی عالی..😍😚🌹❤ من عاشقشم😍حرف نداره🌹بی نظیره😍 اگر می خوای داستان بنویسی بخون👍💐 خیلی به کارم اومد😍🌸من که از خوندنش پشیمون نیستم😘😍☺حتی یه زره😱 بخونید وگر نه نصف عمرتون به باد رفته😉 خلاصه که از ما گفتن بود.💗❤ ممنون از طاقچه🙏🌺

maedeh
۱۳۹۹/۰۵/۲۰

بامزه بود

محمد حسین حمیدی
۱۳۹۹/۰۴/۱۶

این کتاب خوبیه توصیه می کنم حتما این کتاب را بخوانید .

Arefeh
۱۳۹۹/۰۸/۱۰

قشنگ یود😍😍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان