دانلود و خرید کتاب افسران حفاظت حرفه ای ۳ عادل شیرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب افسران حفاظت حرفه ای ۳


کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای؛ جلد ۳، اثر عادل شیرازی و عارف شیرازی، مسائل مرتبط با امور حفاظت و امنیت را به طور کامل بررسی می‌کند.

درباره‌ی کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای؛ جلد ۳

کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای؛ جلد ۳ نوشته‌ی عادل شیرازی و عارف شیرازی، به مبانی و اصول امنیت و حفاظت می‌پردازد. مسائل مرتبط با امور حفاظت و امنیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا هر مامور و افسر و همچنین مدیران امنیتی و حفاظتی باید بر این مباحث اشراف کامل داشته باشند. در کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای؛ مبانی و اصول امنیت و حفاظت موضوعات حفاظت از دارایی، تکامل حفاظت، نقش افسران حفاظت، رهبری تیم حفاظتی و برنامه ریزی به طور مفصل مورد بررسی قرارگرفته است. در انتهای هر فصل نیز به منظور یادگیری بهتر، از مطالب ارائه شده تعدادی سوال به صورت چهار گزینه‌‌ای و صحیح و غلط ارائه شده است.

کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای؛ جلد ۳ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالب کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای؛ مبانی و اصول امنیت و حفاظت برای تمامی کارکنان سازمان اطلاعاتی ایران جهت حفظ امنیت ملی کاربرد دارد.کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای؛ مبانی و اصول امنیت و حفاظت نوشته‌ی عادل شیرازی و عارف شیرازی، سعی دارد تا مباحث مورد نظر در امور وظایف یک افسر حفاظت را به طور مفصل مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان