دانلود و خرید کتاب جوا، چوا، حوا و خوا زینب برخورداری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جوا، چوا، حوا و خوا اثر زینب  برخورداری

کتاب جوا، چوا، حوا و خوا

معرفی کتاب جوا، چوا، حوا و خوا

زینب برخورداری (۱۳۶۰-) عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است.

کتاب جوا، چوا، حوا و خوا مجموعه‌ای از پنج داستان کوتاه است که با رویکرد نقد اجتماعی و نگاهی داستان گونه به مسائل روز می پردازد. عناوین داستان‌های این کتاب عبارتند از: عینک، گوری برای دو نفر، کوزه شکسته‌ها، دختران حوا و اندوهگین مباش.

در بخشی از داستان «دختران حوا» از این مجموعه داستان کوتاه آمده است:

«... عصر اون روز «خوا» صندلی چرخدار مادرش حوا رو هُل داد و به ایوان برد و میز عصرانه رو با دقت فراوان آراست.

خواهرش «چوا» رو با ایمیل دعوت کرده بود. عکس «چوا» تو خیلی از سایت‌‌های اینترنتی پرشده بود. خیلی از شبکه‌های ماهواره‌ای فیلم‌ها و عکس های کنسرت‌هاشو پخش می‌کردند. «چوا» هر بار به شکلی ظاهر می‌‌شد. گاهی موهاشو طلایی می‌کرد و آرایش غربی داشت، گاهی هم با موهایی مشکی ظاهر می‌شد و آرایشی عربی داشت. گاهی مثل ترک‌ها می‌شد، گاهی مثل فارس‌ها. گاهی هم پوستشو برنزه می‌کرد، شبیه سرخپوست‌ها! خلاصه هر بار به نحوی زیبا می‌شد. همه‌ی این‌ها برای «خوای» جوان، دوست داشتنی و دلخواه بود.

«حوا»، زن باتجربه و باهوشی بود. سرد و گرم روزگار چشیده! هر چند حالا به خاطر کهولت سن، قادر به حرف زدن و راه رفتن نبود، ولی حال و هوای دختر کوچکتر رو خوب می‌فهمید. وقتی «خوا» پای ماهواره می‌نشست و برنامه‌های خواهرش «چوا» رو با ولع نگاه می‌‌کرد، چیزی تو دل «حوا» فرو می‌ریخت...»

نظرات کاربران

ヽ( ´¬`)ノپری
۱۳۹۹/۰۲/۱۲

به گروه سنی نوجوان توصیه میکنم منم نویسندشو میشناختم خوندم یه سری از داستاناش ایده ی نابی داشت که خوب بود و همون داستان کوتاهی که اسم کتاب هم هست ضعیف ترینش بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۴۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان