دانلود کتاب صوتی شجاعت (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شجاعت (خلاصه کتاب) اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی شجاعت (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی شجاعت (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی شجاعت اثری از دبی فورد، نویسنده و سخنران مشهور است که فاطمه فراهانی آن را ترجمه کرده است. کتاب شجاعت به غلبه‌‌ بر ترس‌ها و برانگیختن اعتماد به‌ نفس می‌پردازد. 

نسخه صوتی کتاب شجاعت را می‌توانید با صدای دادبه دادمهر بشنوید. 

درباره کتاب صوتی شجاعت

کتاب صوتی شجاعت به شما کمک می‌کند تا با ترس‌هایتان روبه‌رو شوید و آن‌ها را کنار بگذارید. این کتاب قدرت را به شما برمی‌گرداند. دبی فورد در این کتاب یک راهنمای عملی و بسیار ساده به شما نشان می‌دهد، تا بتوانید به راحتی با شجاعت زندگی کنید. کتاب شجاعت دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید تا همه جوانب زندگی خود را متحول کنید. این یک کتاب واقعی است چون نویسنده‌اش از زمانی که یک انسان ترسو بوده تا زمانی که توانسته به شجاعت برسد، همه چیز را برای خوانندگان خود ارائه می‌دهد. دبی فورد در آغاز کتاب از زندگی خود و سختی‌هایی که طی کرده است تا به جایگاه امروزش برسد، سخن گفته است. اگر تا امروز برای رسیدن با آرزوها و خواسته‌هایتان با جملاتی مانند نمی‌توانی، اگر نه بشنوی چی؟ یا اگر قبول نکنند چی؟ مواجه شده‌اید یا آنقدر نگرانی‌تان در این‌باره شدید است که اجازه‌ی عمل کردن را از شما سلب کرده است، کتاب صوتی شجاعت را گوش کنید.

کتاب صوتی شجاعت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید از همین حالا شجاعت تغییر مسیر زندگی‌تان را به دست آورید، حتما کتاب صوتی شجاعت را گوش کنید.

درباره‌ی دبی فورد

دبی فورد، نویسنده، مدرس و سخنران مشهور آمریکایی در ۱ اکتبر، ۱۹۵۵ در کالیفرنیا متولد شد. او آثار بسیاری دارد که معروف‌ترین آن‌ها نیمه تاریک جویندگان نور است. این اثر که توسط نیویورک تایمز در سال ۱۹۹۸ با هدف کمک به خوانندگان خود در غلبه بر سایه فردی با کمک روانشناسی مدرن و دستورالعملهای معنوی به چاپ رسید، مدت‌ها در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک بود. از میان آثار دیگر دبی فورد می‌توان به  جدایی معنوی، چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، پاک‌سازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک روز و بهترین سال زندگی شما اشاره کرد. دبی فورد در ر ۱۷ فوریه سال ۲۰۱۳، بعد از یک نبرد طولانی مدت با سرطان در ۵۷ سالگی درگذشت.

بخشی از کتاب صوتی شجاعت

من در شجاعت بی‌همتا بودم و همه به من می‌گفتند که شجاعت تو بیشتر از عقلت است. با این حال زندگی‌ام فراز و نشیب زیادی داشت. در ۲۰ سالگی معتاد شدم، در ۳۰ سالگی طلاق گرفتم و در ۴۰ سالگی یک خیانت بزرگ را تجربه کردم. وقتی همه این ماجراهای عجیب و غریب را پشت سر گذاشتم بیشتر به شجاعتم ایمان آوردم.

مدت‌ها بود درگیر یک سرماخوردگی ساده بودم اما پزشکانم چیز دیگری فهمیده بودند. زمانی که می‌خواستم برای یک سفر تفریحی به ترکیه بروم پزشکم مرا منع کرد و گفت نمی‌توانم به سلامت از هواپیما خارج شوم. گویا در ریه‌هایم مایعی جمع شده بود و به همین دلیل باید من را بستری می‌کردند.

مدتی گذشت و فکر می‌کردم حالم دیگر خوب شده اما باز هم سر از بیمارستان درآوردم. غده‌های مختلقی در بدنم شروع به رشد کردند و من به سرطان مبتلا شده بودم. خیلی این موضوع را جدی نمی‌گرفتم و سعی می‌کردم با مراجعه به متخصصانی دیگری این موضوع را پیگیری کنم. چندین پزشک مختلف را ملاقات کردم اما از روش‌های درمانی آن‌ها خوشم نیامد. من بسیار لاغر بودم و در کودکی با بیماری‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کردم. به همین دلیل زیاد از بیماری خودم متعجب نبودم. این در حالی بود که پزشکان به مرور زمان از زندگی من قطع امید کرده بودند و گفتند که باید خودم را برای مرگ آماده کنم! من باز هم تعجب کردم و به دستیارم گفتم همه آن‌ها دیوانه‌اند!

به دلیل شوکی که به من وارد شده بود، از تک‌تک پزشکانی که نزدشان رفته بودم سوال کردم که آیا من میمیرم و در کمال تعجب همه آن‌ها می‌گفتند «احتمالا!». فهمیدم که در حال انکار یک واقعیت بزرگ هستم. آن لحظات این سوال به ذهنم رسید که آیا باید تسلیم شوم و همه چیز را تمام کنم! یعنی دیگر به آخر خط رسیده‌ام؟

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

نرگس
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

مفید بود و گویندگی عالی

Mobina
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

راستش خیلی مفید و تاثیرگذار نیست. حتی خیلی هم انگیزه نمیده به آدم! یرای کسی که اعتمادبه‌نفس نداره پیشنهادش نمیکنم. بنظرم گوش دادن به پادکست‌های انگیزشی یا دیدن فیلم‌ سمینارهای معروف در این مورد خیلی بیشتر کمک میکنه. من خودم

- بیشتر
حامد نجاری
۱۴۰۰/۰۹/۱۸

بسیار عالی و متشکرم از زحمات شما

کاربر ۱۲۷۴۱۲۲
۱۴۰۰/۰۷/۲۹

محتوای کتاب بویژه نکات مهم و دسته بندی شده را توضیح دهیم

مهشاد
۱۴۰۱/۰۲/۲۴

کتاب بسیار عالی هست و حس خوبی بهم داد توصیه میکنم حتما این کتاب رو تهیه کنید و حسابی لذت ببرید مرسی از گوینده عزیز آرزوی بهترینا رو واس شون دارم ...

علی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

برای من واقعا فوق العاده و تاثیرگذار بود

ramtin
۱۴۰۰/۰۹/۲۶

حتما امتحانش کنید 👍

کاربر ۳۱۲۸۸۸۱صدای گوینده عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷

از این کتاب سه تا نکته ی اساسی یاد گرفتم که واقعا توی زندگی روزمره ام تاثیر داشت. حس شجاعت رو در آدم بیدار میکنه و اگه تمرین هاش هم اجرا بشه دیگه چه بهتر 🙃

Sudabeh S
۱۴۰۲/۰۳/۲۹

خیلی عالی بود.

رویا رضایی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲

انتشارات سبک‌تو و گوینده کتاب که حرف ندارن و کارشون عالیه. اما محتوای کتاب برای من به شخصه مفید نبود. بنظرم خیلی کاربردی نبود.

زمان

۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۷۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۷۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان