دانلود و خرید کتاب شهامت رهبری برنه براون ترجمه هانیه چوپانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شهامت رهبری اثر برنه براون

کتاب شهامت رهبری

معرفی کتاب شهامت رهبری

کتابچه شهامت رهبری چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتابی به همین نام از بِرنی بِراون است. او در این اثر درباره کار شجاعانه و گفتگوهای سرسختانه با خلوص نیت و اهمیتش در رهبری صحبت می‌کند.

درباره کتاب شهامت رهبری

بِرنی بِراون در کتاب شهامت رهبری می‌گوید شهامت و ترس، با هم ناسازگار نیستند. بسیاری از ما دقیقاً هم‌زمان احساس ترس و شجاعت داریم. مانعِ اساسیِ رهبری جسورانه این است که نمی‌دانیم چگونه به ترس خود واکنش نشان می‌دهیم. موانع واقعی رهبریِ جسورانه؛ افکار، احساسات و رفتارهایی که هنگام عدم تمایل و توانایی نداشتن در مواجهه با آسیب‌پذیری، می‌باشند. تمرینِ همدلی و صبوری با خود، از ضروریات این فرآیند محسوب می‌شود.

شهامت مُسری است. برای میزان کردن رهبری جسورانه و ایجاد شهامت در تیم‌ها و سازمان‌ها، باید فرهنگی را پرورش دهیم که در آن، کار شجاعانه، گفت‌وگوهای سخت و افراد متعهد مورد انتظار هستند و جبهه‌گیری، ضروری نیست یا پاداش نمی‌گیرد.

رهبران جسور، باید به افرادی که رهبری می‌کنند اهمیت دهند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. شهامتِ آسیب‌پذیر بودن، ارتباطی با پیروزی یا شکست ندارد و به این معنی است که وقتی نمی‌توانید نتیجه را پیش‌بینی یا کنترل کنید، شهامت حاضر بودن در صحنه را داشته باشید.

برنی از شما می‌خواهد وارد غاری که می‌ترسید شوید، غار همان جایی است که گنجینه مورد نظر شما را در خود دارد.» ترسِ خود را بپذیرید، غار را پیدا کنید و پایان جدیدی را برای خود، برای افرادی که به آن‌ها خدمت کرده و از آن‌ها حمایت می‌کنید و برای فرهنگتان بنویسید. به جای راحتی، شهامت را انتخاب کنید. خوش‌قلبی را به جای زره‌پوشی انتخاب کنید. و ماجراجویی بزرگِ ترس و شجاع بودن را انتخاب کنید.

شهامت مجموعه‌ای از چهار مهارت است که قابل آموزش، مشاهده و ارزیابی هستند. برنی بروان این چهار مهارت را در این کتاب به شما آموزش می‌دهد:

• مواجهه با آسیب‌پذیری؛

• زندگی کردن براساس ارزش‌هایمان؛

• اعتماد جسورانه؛

• یاد بگیرید که به پا خیزید؛

خواندن کتابچه شهامت رهبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل شهامت رهبری را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه