دانلود و خرید کتاب پول سیاه جِین مِیِر ترجمه هنگامه خدابنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پول سیاه

کتابچه پول سیاه چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب پول سیاه نوشته جِین مِیِر است. در این کتاب تاریخچه پنهان خانواده‌هایِ میلیاردرِ اثرگذار در اوج‌گیری جبهه راست افراطی در ایالات متحده را می‌خوانید. پول سیاه در لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز قرار داشته است.

درباره کتاب پول سیاه

پول سیاه یکی از آن کتاب‌هایی است که عمیقا خواننده را به فکر فرو می‌برد. این کتاب در رابطه با قدرت پول در سیستم سیاسی آمریکا نوشته شده است. صاحبان پول‌های سیاه فکر می‌کنند با در دست داشتن نقشه‌ای از قبل مشخص، می‌توانند تغییری واقعی را در حوزه سیاسی آمریکا ایجاد کنند.

از زمانی که مشارکت مالی شرکت‌ها به صورت بی حد و حصر را در عرصه سیاسی آمریکا باز شد، این اجازه به میلیاردرها اعطا شد تا تا باور کنند می‌توانند در هر انتخاباتی، نتیجه‌ای را که خود خواستارش هستند رقم بزنند.

میلیاردرهای فوق ثروتمند ترجیح می‌دهند افرادی که وجهه عادی‌تری دارند در مقابل عموم مردم سخنرانی کنند. درعین‌‎حال، مسیری که این نامزدها طی می‌کنند بواسطه پول سرمایه‌گذاری شده توسط این میلیاردرها تعیین می‌شود.

 جِین مِیِر در کتاب پول سیاه به شما نشان می دهد که چگونه دول و قدرت در سیستم سیاسی آمریکا نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

 خواندن کتاب پول سیاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های حوزه سیاست و جامعه‌شناسی علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل پول سیاه را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنها می‌کنیم.


 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه