دانلود و خرید کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها مایمی کوپر ترجمه امیرحسن مکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها اثر مایمی کوپر

کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها

معرفی کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها

دانش و روانشناسی رنگ‌ها کتابی نوشته مایمی کوپر درباره روان‌شناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در عرصه کسب‌وکار و زندگی است. روان‌شناسی رنگ‌ها گونه‌ای پرکاربرد و کارآمد از روان‌شناسی بر پایه گرایش شخص در یک مقطع زمانی به رنگی خاص است.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که رنگ بر روحیه، روان و خُلق و خوی آدمی تأثیر می‌گذارد، اما همه نمی‌دانند که این امر چرا و چگونه رخ می‌دهد. رنگ‌های مختلف علائمی خاص را ارسال می‌کنند؛ برخی از این علائم ساده و برخی پیچیده‌اند. خواه این علائم محرک باشند یا آرامش‌بخش، جذاب باشند یا مشمئز کننده، ما ناخودآگاه نسبت به آن‌ها واکنش نشان می‌دهیم.

دانش و روانشناسی رنگ‌ها اطلاعات و نکات ارزشمندی را برای بهره‌گیری از نیروی شگفت‌انگیز رنگ‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد.

کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها به شما کمک می‌کند تا گروه شخصیتی رنگی خود را شناسایی کنید، به کمک رنگ، مخاطب خاص خود را جذب کنید، بدانید که در هر موقعیت برای کسب موفقیت باید چه رنگ لباس‌هایی بپوشید و از رنگ‌ها برای پیشرفت در زندگی شخصی و کاری خود بهره برید.

خواندن کتاب دانش روان‌شناسی رنگ‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و شخصیت‌شناسی و موفقیت.

بخشی از کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها

یروی شگفت‌انگیز رنگ همه جا مشهود است و اهمیت آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست. رنگ بر روحیه، روان و خُلق و خو تأثیر به‌سزایی دارد و متعاقباً بر انتخاب و تصمیم‌گیری اشخاص اثر می‌گذارد. رنگ، پیام‌های ظریف و پیچیده‌ای را ارسال می‌کند و ما به طور غریزی و فطری نسبت به آن واکنش نشان می‌دهیم. رنگ می‌تواند جذاب، محرک، آرامش‌بخش، زننده، اشتهاآور، فریبنده یا حتی فتنه‌انگیز باشد.

شرکت من با عنوان انحصاری «گروه بازاریابی کوپر۱» بیست سالی است که بر روی این مسئله تحقیق می‌کند که رنگ چگونه بر تصورات، عقاید و عادات مردم تأثیر می‌گذارد. کارخانه‌ها و شرکت‌های معتبر و معروفی که در زمینه‌های گوناگونی چون ارتباطات، پوشاک، لوازم خانگی، خودروسازی و مواد غذایی فعالیت دارند از اطلاعاتی که در این زمینه در اختیارشان قرار می‌دهیم، استفاده می‌کنند.

در این کتاب، راز و رمز رنگ‌ها و تأثیرات آن‌ها را که طی دو دههٔ اخیر آموخته‌ایم به شما پیشکش می‌کنیم؛ اسراری دربارهٔ نقشی که رنگ در زندگی‌مان ایفا می‌کند.

با فراگیری اصول دانش و روانشناسی رنگ‌ها می‌فهمید رنگ مورد علاقهٔ هر فرد چیست و او با چه رنگی تحت تأثیر قرار می‌گیرد، می‌آموزید که در موقعیت‌های ویژه، مثلاً زمانی که برای یک مصاحبه می‌روید یا هنگامی که در یک جلسه یا سمینار شرکت می‌کنید باید لباس‌تان چه رنگی باشد؛ از رنگ پوشش متناسب با موقعیت شغلی‌تان آگاه می‌شوید؛ متوجه می‌شوید که طراحان و تولیدکنندگان چگونه از رنگ‌ها برای فروش اجناس خود استفاده می‌کنند و شما نیز چگونه می‌توانید از این دانش برای افزایش فروش محصولات خود استفاده کنید.

نظرات کاربران

کاربر ۲۳۹۱۵۳۷
۱۳۹۹/۰۹/۲۷

من خرید کردم اما دانلود نمیشه انگار قفل کرده برسی شود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۵۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان