دانلود و خرید کتاب پسران نشان‌دار؛ اتفاقات ناخواسته جوزف فازمن ترجمه جواد فیضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پسران نشان‌دار؛ اتفاقات ناخواسته اثر جوزف فازمن

کتاب پسران نشان‌دار؛ اتفاقات ناخواسته

معرفی کتاب پسران نشان‌دار؛ اتفاقات ناخواسته

کتاب پسران نشان‌دار؛ اتفاقات ناخواسته، اثر جوزف فازمن و ترجمه جواد فیضی، دومین جلد از مجموعه رمان پسران نشان‌دار است. کتاب پسران نشان‌دار؛ اتفاقات ناخواسته داستان روزهایی است که آبتین به عنوان برده ملکه پرنیا، به سرزمین پریان وارد می‌شود.

درباره‌ی کتاب پسران نشان‌دار؛ اتفاقات ناخواسته

کتاب پسران نشان‌دار؛ اتفاقات ناخواسته درباره‌ی زمانی است که آبتین برده ملکه پرنیا شده است.

پریان هیچگاه با آدمیزادها خوب نبودند. از هزارسال پیش که جنگ بین پریان و دیوها درگرفت، پرین، آدمیزادها را مقصر می‌دانستند. حالا که ملکه پرنیا، آبتین را به عنوان برده‌ی خودش وارد سرزمین کرده است، همه از این تصمیم عصبانی شده‌اند. ملکه پرنیا از آبتین حمایت می‌کند و اینکار پریان را بیشتر عصبانی می‌کند. کمی بعد، آبتین به دستور ملکه برای ادامه ی تحصیل وارد سرزمین نیمه پریان ـ آدمیزادگان (پرادها) می شود و آنجا حوادث و اتفاقاتی رخ می‌دهد که به او کمک می‌کند تا درک درستی از اتفاقات آینده داشته باشد. آیا آبتین می‌تواند در زمانی که آنجاست روز خوشی داشته باشد؟ 

کتاب پسران نشان‌دار؛ اتفاقات ناخواسته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر خواندن رمان‌های فانتزی را دوست دارید، کتاب پسران نشان‌دار؛ اتفاقات ناخواسته را بخوانید. اگر کتاب‌های دیگر مجموعه پسران نشان‌دار را خوانده و دوست داشتید، کتاب پسران نشان‌دار؛ اتفاقات ناخواسته را حتما مطالعه کنید.

بخشی از کتاب پسران نشان‌دار؛ اتفاقات ناخواسته

تقریبا تعجب‎برانگیز هم بود. ســـاعت ده دقیقه به هفت صـــبح بود و مســلما برای منطقه‌ای شــلوغ و پر جمعیت همچون هارلم که در شــهری شــلوغ‌تر و پرجمعیت‌تر از خودش جای گرفته بود، این ســکوت عجیب و غریب می‌نمود. درســـت مثل آن بود تمام کســـانی که در شـــهر نیویورک زندگی می‌کردند هیچ علاقه‌ای از خود نشـــان نمی‌دادند تا صـــبح روز شــنبه‌شــان را از کنار خیابانی بگذرند که زندان معروف بلک اســتار در آن جای گرفته بود. شـاید باد که هرزگاهی حسـودی‌اش گل می‌کرد و هیاهوبه راه می‌انداخت، همین دلیل را بهانه‌ی کارش قرار داده بود تا به مردمان این شـــهر بفهماند این خیابان هم بیش از یک خیابان ســـاده نیست!

حســود شــمردن باد نظر و عقیده آروین بود. او و برادر قســم‌خورده‌اش فرشــید به در ورودی زندان خیره شــده بودند. هدف مشــترک آن دو هم همین بود. ورود به زندان! آنها ســرشــان را دیروز بعدازظهر تراشــیدند تا برای دو روز مهمان زندان بلک اسـتار شـوند. البته در ازای این مهمانی نه چندان ارزان، بیسـت هزار دلار حق ورود پرداخته بودند و قرار بود درسـت به همان مبلغ هم حق خروج بپردازند!

چهره‌ی آروین همانطور که انتظار می‌رفت آرام و متفکر بود. از زندان رفتن هراس نداشـــت زیر ا این بار اولی نبود که وارد زندانی می‌شـــد. او هیچگاه نمی‌توانســـت هجده ماه از بهترین دوران زندگی‌اش را در کنار آبتین فراموش کند. هجده ماهی که با او در یک زندان و یک سلول به سر برده بود. اما برعکس او، صـــورت فرشـــید از بیقراری و اضـــطراب موج می‌زد. او حتی کوچک‌ترین تلاشی برای مخفی کردن آن نداشت. با این وجود او خیلی زود دریافت تا زمانی‌که وارد زندان نشـــود نمی‌تواند بر این ترس طبیعی غلبه کند.

نظرات کاربران

zoya
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

واقعا عالی ممنون میشم اگ رایگانش کنید لطفا 🙏

رویا
۱۳۹۹/۰۶/۲۶

خانوادم نمیزارن باسه کتاب الکترونیک پول خرج لطفا رایگانش کنید

AniBomA.8083
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

اگه میشه رایگانش کنین

mohammad seddighian
۱۳۹۹/۰۴/۰۸

خواهش میکنم رایگانش کنید

سعید ۲۴
۱۳۹۹/۰۶/۱۳

عالی لطفاً رایگان کنید

H Jahani
۱۳۹۹/۰۵/۲۶

از فوق العاده یه چیزی بالاتره ممنون میشم رایگان کنید 😫😫😫

bahareh
۱۳۹۹/۰۷/۲۲

چرا رایگان نمیکنین؟؟😐🙄 چون پرطرفداره این همه گفتن رایگان کنید . چرا به نظرات توجه نمیکنین😐😐😑😑😡😡❌❌❌

پرنیا
۱۳۹۹/۰۲/۲۷

عالییییییییی دوسش دااااارم خییلییییی

meysam
۱۳۹۹/۰۸/۱۵

ار‌زش هفت هزار تومن رو داشت فقط مثل من بقیه نظرهارو نخونید چون اونها کتاب رو لو دادن و از اخرش میدونید

کاربر ۱۹۲۵۶۳۹
۱۳۹۹/۰۲/۳۱

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۷۷ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۷۷ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان