دانلود و خرید کتاب یک فنجان آواز گرم امین شهابی نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک فنجان آواز گرم اثر امین شهابی نژاد

کتاب یک فنجان آواز گرم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۹از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یک فنجان آواز گرم

کتاب یک فنجان آواز گرم، اثری از امین شهابی‌نژاد، یکی از استادان برجسته‌ی آواز، کتابی برای حفظ سلامت حنجره برای تمام کسانی است که با صدایشان کار می‌کنند. 

امین شهابی‌نژاد تمرین‌ها و مسائل پزشکی که برای حفظ سلامتی حنجره مهمند را با زبانی ساده در کتاب یک فنجان آواز گرم، بیان می‌کند.

درباره‌ی کتاب یک فنجان آواز گرم

کتاب یک فنجان آواز گرم مانند بسیاری کتاب‌های آواز فارسی از مباحث خسته کننده و کسالت‌آور علمی و پزشکی صحبت نمی‌کند و مطالب آن اگرچه زیربنای پزشکی دارند اما بشدت ساده شده‌اند تا برای همه قابل درک باشند، وجه تمایز آن با کتاب‌های ترجمه شده و تالیفی در این زمینه این است که این کتاب دارای دستورالعمل‌های کاربردی و خلاصه‌ی نکات مهم در پایان هر فصل میباشد تا موجب راحتی شما عزیزان و تکرار مطالب مهم برای یادگیری، درک بیشتر و راحت تر برای مرور دروس باشم.

تمامی مطالب کتاب یک فنجان آواز گرم به تجربه و امتحان خودم و سپس هنرجویانم در آمده است تا از صحت آنها اطمینان کامل پیدا کنم ومیزان تغییرات مثبت،غیر قابل باور و شگفت انگیز بود. در کتاب یک فنجان آواز گرم مطالبی، در ظاهر بسیار ساده آمده‌اند اما می‌توانند نتایج مثبت زیادی روی صدای شما داشته باشند برای مثال قانون خواب خوب و اندازه می‌تواند صدای ما را دوچندان زیبا کند، یا اینکه قبل و بعد از اجرا برای طراوات و باز شدن صدا چه باید کرد. کتاب یک فنجان آواز گرم تمرین‌های ساده‌ای هم دارد که با انجامشان می‌توانیم با یک نفس مدت زمان بیشتری بخوانیم.

کتاب یک فنجان آواز گرم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب یک فنجان آواز گرم برای افرادی نوشته شده است که صدایشان فاکتور اصلی شغلشان است و می‌خواهند راه موفقیت در آواز، صداسازی، مداحی، گویندگی و... را بسرعت طی کرده و سلامت صدا برایشان اهمیت زیادی دارد

بخشی از کتاب یک فنجان آواز گرم

پــس از یــک دهــه فعالیــت و اجراهــای متعــدد در ســطح شــهر، شهرستان‌های اطراف، صداو سیمای استان و کسـب رتبـه‌هـای برتـر کشــوری و اســتانی دچــار مشــکلاتی بــرای حنجــره‌ام از جملــه خستگی،گرفتی،خلط زیاد و ... شدم. اما متاسفانه با تعویض استاد، کلاس‌های آنلاین آواز، مسـترکلاس‌هـای آواز در شهر تهران و حتی مصرف داروهای پزشکی مانند آنتی بیوتیکهای قوی که عوارض جانبی زیادی هم برای بدنم داشتند برطرف نشد

در بسیاری موارد هم این را مشاهده کردم کـه برخـی از بزرگـان نیـز چنین مشکلاتی دارند اما به هر شکل با این مسئله کنار آمده و موفـق به حل این مشکل نشده‌اند. با پرس و جو هیچ راه‌حلی پیدا نکردم شروع به خواندن منابع پزشکی کردم و همچنین با دوستان پزشک و دانشـجوی پزشـکی و برخـی از اساتید آواز مصاحبه کردم و از آن‌ها کمک گرفتم و راه‌حلی یافتم که بسیار جالب اما ساده بود: خوراکی‌هـا و بهداشـت صوتی مستقیما روی خواندنمان اثر می‌گذارد.

فهرست

  • ده باید و نباید آواز
  • پیشگیری و درمان شش بیماری حنجره
  • پنج عامل درونی تأثیرگذار بر صدا
  • چهارعامل خارجی موثر بر صدا/
  • لبه‌ی پیروزی
  • تمرین‌ها
  • پیشنهادات مهم
  • منابع

نظرات کاربران

کاربر ۱۶۲۲۹۳۶
۱۳۹۹/۰۲/۲۵

عالی بود من گویندگی کار میکنم و خیلی کمک کرد

کاربر ۱۹۰۹۰۹۳
۱۳۹۹/۰۲/۱۵

بسیار کتاب کاربردی برای کسانی که اهل آواز هستند و میخواهند به حنجره شون آسیبی وارد نشه و صدایشان همیشه شاداب و زیبا باقی بمونه ..ناگفته نماند که نویسنده ی کتاب خود تمام این دستور العمل ها را روی صدای

- بیشتر
کاربر ۵۲۳۹۷۸۷
۱۴۰۲/۰۵/۲۵

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۴۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان