دانلود و خرید کتاب ۱۲ اصل مدیریت فوق‌العاده راد واگنر ترجمه فایزه رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۲ اصل مدیریت فوق‌العاده اثر راد واگنر

کتاب ۱۲ اصل مدیریت فوق‌العاده

معرفی کتاب ۱۲ اصل مدیریت فوق‌العاده

کتاب ۱۲ اصل مدیریت فوق‌العاده نوشته راد واگنر با ترجمه فائزه رضایی و محمدحسین فکری منتشر شده است. این کتاب به این می‌پردازد که چگونه انگیزه‌سازی و افزایش تعهد کارکنان شرکت‌ها می‌تواند به افزایش بهره‌وری و سودآوری آنها منجر شود.

درباره کتاب ۱۲ اصل مدیریت فوق‌العاده

سازمان گالوپ، بیش از ده سال به بررسی این موضوع پرداخت که شرکت‌ها چگونه کارکنان خود را مدیریت می‌کنند. سپس گروهی از محققان علوم اجتماعی را گرد هم آورد تا یک میلیون مصاحبه صورت‌گرفته با کارکنان سازمان‌های مختلف را به‌دقت بررسی کنند.

درنهایت ۱۲ اصل اساسی برای افزایش بهره‌وری شرکت‌ها شناسایی شد که از آن‌ها می‌توان به‌عنوان بندهای مهم برای ایجاد قراردادهای کاری میان کارکنان و کارفرمایان بهره برد.

کتاب ۱۲ اصل مدیریت فوق‌العاده به تفصیل، این ۱۲ اصل را با ذکر یک داستان واقعی برای هر اصل، توضیح داده است؛ توضیحاتی که در نهایت در یک جمله خلاصه می‌شود: «اگر مدیران در رفتارهای خود با کارکنان این اصول دوازده‌گانه را رعایت کنند، آن‌گاه کارکنان نیز با تمام توان خود می‌کوشند تا انتظارات سازمان را تأمین کنند.»

خواندن کتاب ۱۲ اصل مدیریت فوق‌العاده را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ۱۲ اصل مدیریت فوق‌العاده

یکی از واقعیت‌های تأسف‌برانگیز آن است که بعضی از کارکنان از محل کار خود دزدی می‌کنند! خرده‌فروشان این اتفاق را «آب رفتن اجناس!» می‌نامند که اصطلاح بیش از حد ساده‌شده‌ای برای یک دزدی تمام‌عیار است. دزدی‌کردن تأثیر بسیار مخربی بر سودآوری شرکت دارد چراکه شرکت باید ۵، ۱۰ یا تعداد بیشتری از اجناس خود را بفروشد تا صرفاً بتواند هزینه یک کالای به‌سرقت‌رفته را جبران نماید. خیلی خوب می‌شد اگر پدر و مادرها فرزندان خود را به‌خوبی تربیت می‌کردند تا هرگز دزدی صورت نمی‌گرفت. همان‌طور که گفته شد، بعضی از کارکنان به‌شدت در برابر وسوسه‌شدن آسیب‌پذیرند، از طرفی این وسوسه به‌واسطه احساس بی‌علاقگی یا عدم دلبستگی به تیم تشدید می‌شود. در تیم‌هایی که تعداد افراد نامتعهد آن بسیار زیاد است، در مقایسه با تیم‌هایی که تعداد افراد متعهد آن بسیار زیاد است، ۵۱ درصد بیشتر دزدی صورت می‌گیرد.

زندگی حرفه‌ای ما ـ به بیان دقیق‌تر، بخشی از عمرمان که مشغول کار و فعالیت هستیم ـ می‌تواند پرمخاطره باشد. کارگران شرکت برق همواره در معرض خطر برق‌گرفتگی قرار دارند. ممکن است انگشت پا کارگران سکوی بارگیری زیر جرثقیل رفته و له شود. پرستاران همواره با سوزن‌های آلوده به بیماری‌های خونی سروکار دارند. عینک‌های ایمنی، چکمه‌های فولادی، دستکش‌های لاتکس و کلاه‌های ایمنی عملاً نمی‌توانند جایگزین «مراقبت دائم» و یک «کار تیمی خوب» شوند. شایان ذکر است چنانچه کارکنان به شغل خود اهمیت ندهند، آن‌گاه نه مراقبت دائم و نه کار تیمی خوب هم چاره‌ساز نخواهند بود. احتمال اینکه یک کارگر نامتعهد دچار حادثه شود بسیار بیشتر از آن است که یک پیشامد ناگوار برای همکار متعهد وی رخ دهد. تیم‌هایی که ازنظر میزان تعهد اعضای‌شان ـ در دسته‌بندی گالوپ ـ در پایین‌ترین سطح قرار می‌گیرند، به‌طور متوسط ۶۲ درصد بیشتر از تیم‌های متعهدتر، دستخوش حوادث و پیشامدهای ناگوار می‌شوند. 

نظرات کاربران

Aref_f
۱۴۰۰/۱۱/۰۴

کتاب حاوی نکات خوبی بود برای مدیریت. برای افرادی که قصد مدیریت افراد الان یا آینده رو دارن مناسبه👌

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۳۱۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان