دانلود و خرید کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ آر.ام لویس ترجمه کیارش ملکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ اثر آر.ام لویس

کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ

معرفی کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ

کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ نوشته ار ام لوییس و با ترجمه کیارش ملکی و بنفشه دانشمند و افشین ولیلو قزلباش منتشر شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های نشر مبانی است که با هدف آموزش مفاهیم صحیح ورزش و سلامت و تندرستی برای تمام افراد جامعه تألیف شده است. این کتاب با نگاهی دقیق و صحیح ورزش - را بررسی می‌کند.

درباره کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ

کراس ترینینگ می تواند یکی از بهترین راه های رسیدن به تناسب اندام و افزایش آمادگی جسمانی و سلامتی برای شما باشد. که از یک سری حرکات متنوع وزنه برداری، ژیمناستیک، دو و غیره تشکیل شده که به با شدت بالا انجام می شود. شما می توانید در حین انجام این تمرینات پیشرفت خود را اندازه گیری کنید.

اگر از تمرینات روتین در باشگاهای بدنسازی خسته شده اید پیشنهاد ما به شما انجام تمرینات کراس ترینینگ می باشد، شما می توانید به تعداد دلخواه برای خود برنامه طراحی کرده و از مدت زمان حضورتان در باشگاه لذت ببرید.

توصیه ما به شما این است که تمرینات کراس ترینینگ را با یار تمرینی خود انجام دهید زیرا در این صورت حرکات بسیار لذت بخش بوده و در حین اجرای حرکات می توانید با دوست خود به رقابت بپردازید. شما می توانید برخی از این تمرینات را حتی در خانه انجام دهید و برخی از آن ها نیاز کمی به تجهیزات سالن بدنسازی دارند.

در حال حاضر در سرتاسر دنیا سالن های استاندارد و مخصوص کراس ترینینگ بسیاری وجود دارد که ۹۵% تجهیزات مورد نیاز در را دارند. این کتاب برای شما یک مربی خصوصی است.

خواندن کتاب مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ورزش و کسانی که دوست دارند زندگی پرنشاط‌‌ ‌تری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم


نظرات کاربران

flora
۱۴۰۰/۰۵/۲۳

این کتابو به ورزشکاران و مربیان رشته کراس فیت و همچنین رزمی کاران که کراس فیت اساسی ترین بخش امادگی جسمانیشونو توصیه میکنم این کتاب در مجموع برنامه تمرینی در سه دسته بود اول برنامه تمرینی با تجهیزات دوم با کتل بل و سوم با

- بیشتر
BLACK DIAMOND
۱۳۹۹/۰۹/۲۷

سلام خیلی ممنون کتاب خوبیه اوایل خرید مشکل داشت ولی بعد اوکی شد

سعيد عسگريان
۱۴۰۰/۱۱/۱۷

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان