دانلود و خرید کتاب ورزش، آمادگی جسمانی و فعالیت‌های حرکتی برای کودکان با ناتوانی‌های ویژه روکو.آ آیلو ترجمه ماهرخ دهقانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ورزش، آمادگی جسمانی و فعالیت‌های حرکتی برای کودکان با ناتوانی‌های ویژه اثر روکو.آ آیلو

کتاب ورزش، آمادگی جسمانی و فعالیت‌های حرکتی برای کودکان با ناتوانی‌های ویژه

معرفی کتاب ورزش، آمادگی جسمانی و فعالیت‌های حرکتی برای کودکان با ناتوانی‌های ویژه

کتاب ورزش، آمادگی جسمانی و فعالیت‌های حرکتی برای کودکان با ناتوانی‌های ویژه نوشته روکو آ آیلو  با ترجمه ماهرخ دهقانی و امیر شهاوند و شهرزاد حسینی رخ منتشر شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های نشر مبانی است که با هدف آموزش مفاهیم صحیح ورزش و سلامت و تندرستی برای افراد دارای معلولیت تألیف شده است. این کتاب با نگاهی دقیق و صحیح ورزش افراد دارای معلولیت را بررسی می‌کند.

درباره کتاب ورزش، آمادگی جسمانی و فعالیت‌های حرکتی برای کودکان با ناتوانی‌های ویژه

برای چندین دهه ورزش برای افراد ناتوان مورد حمایت واقع شده است. امروزه، ارزش و اهمیت فعالیت‌بدنی و ورزش برای افراد ناتوان در تمام سنین به طور فزآینده‌ای شناخته شده است.

تلاش برای افزایش فرصت‌های فعالیت‌بدنی و ورزش به ویژه در ایالات متحده آمریکا از طریق قانون اساسی، قوانین فدرال و ایالتی، و اهمیت آموزش آن افزایش یافته است. واضح است که مدارس و جوامع دارای نقش کلیدی در ارائه تجربه در این زمینه هستند. با این حال، موانع بسیاری برای ارائه و مشارکت مطلوب وجود دارد.

در جامعه، اگر چه بسیاری از افراد و گروه‌ها از خدمات مطلوب حمایت می‌کنند، اما موانعی برای ارائه خدمات وجود دارد که باید برطرف شوند. غیر معمول نیست که وقتی این موضوع اتفاق می‌افتد، «مردم» هستند که باید «همه چیز را انجام دهند».

در مورد فعالیت‌بدنی و ورزش در مدارس و جوامع، خانواده (به ویژه والدین و سرپرستان) دارای نقش حیاتی و مسئولانه‌ای برای افزایش فرصت برای جوانان ناتوان هستند.

این کتاب برای کمک به تحقق این نقش و مسئولیت طراحی شده است. این کار با ارائه اطلاعات در مورد دیدگاه توسعه برای مشارکت، ارائه یک تحلیل و نمونه‌های خاص در مورد نقش و مسئولیت والدین/ سرپرستان در کمک به تجربه‌های مدرسه و جامعه است. این کتاب نمونه‌هایی از فعالیت‌های بدنی خاص و تجربیات ورزشی را ارائه می‌دهد (تجربیات خاص ناتوانی)؛ توضیح فرآیندهایی که برای همکاری بین مدارس، ناحیه و اجتماع مهم هستند؛ ارائه راه‌های اصلاح تجربیات ورزشی؛ و ارائه راهکارهای آموزشی برای افزایش مشارکت در برنامه‌های مدرسه و جامعه.

خواندن کتاب ورزش، آمادگی جسمانی و فعالیت‌های حرکتی برای کودکان با ناتوانی‌های ویژه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام افراد دارای معلولیت، مربیانشان و کسانی که می‌خواهند از ورزش و سلامت افراد دارای معلولیت اطلاعات دقیقی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان