دانلود و خرید کتاب ماجراهای تن تن؛ پرواز شماره ۷۱۴ هرژه ترجمه محمد نیرومند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ماجراهای تن تن؛ پرواز شماره ۷۱۴

کتاب ماجراهای تن تن؛ پرواز شماره ۷۱۴ نوشته هرژه که با ترجمه محمد نیرومند منتشر شده است. یکی از سری کتاب ماجراهای تن تن است. این مجموعه دربردارنده چند ژانر مختلف علمی تخیلی، فانتزی و ماجراجویانه است. این اثر به ۷۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. تصویر سازی بدیع کتاب یکی از نقاط عطف آن به شمار می‌آید.

درباره ماجراهای تن تن؛ پرواز شماره ۷۱۴

در این داستان تن تن، خبرنگار جوان و ماجراجو و سگ کوچولویش به همراه دوستانش پروفسور تورنسل و کاپیتان هادوک برای شرکت در کنگره بین‌المللی فضانوردی عازم سیدنی می‌شوند ;اما هواپیمای آنها در جاکارتا توقفی کوتاه دارد . در این توقف کاپیتان هادوک با یکی از دوستان قدیمی‌اش ـ خلبان اسکات ـ مواجه می‌شود. اسکات در خدمت میلیونر ثروتمندی است که صاحب کارخانه‌های متعدد از جمله کارخانه هواپیماسازی است .او نیز عازم سیدنی است تا در کنگره مذکور شرکت کند .از همین رو، تن تن و دوستانش دعوت میلیونر را برای مسافرت با هواپیمای شخصی به سیدنی می‌پذیرند .این در حالی است که او فردی شیاد است که خود را میلیونر معرفی نموده، و با این نقشه قصد ربودن پروفسور را دارد .به دنبال آن حوادثی رخ می‌دهد که داستان براساس آن نوشته شده است.

خواندن کتاب ماجراهای تن تن؛ پرواز شماره ۷۱۴ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب تن تن برای آن دسته از کودکان و نوجوانان که طرفدار داستان‌های ماجراجویانه و کمیک هستند، بسیار خواندنی و جذاب است.

درباره هرژه

ژرژ پروسپر رِمی با نام مستعار هِرژه (۱۹۸۳-۱۹۰۸) نویسنده و کاریکاتوریست بلژیکی است. او در شهر بروکسل در بلژیک به دنیا آمد که بیشتر به‌خاطر خلق ماجراهای تن تن مشهور است. معروفیت این اثر کمیک باعث شد در سال ۲۰۰۳ به تالار مشاهیر کتاب‌های کمیک اضافه شود.

هِرژه آموزش رسمی به خود ندید، ولی پس از ترک مدرسه، به عنوان گرافیست آغاز به کار کرد و پس از‌آن، از سال ۱۹۲۹ تا هنگام مرگش به خلق ماجراهای تن تن مشغول بود. تا سال ۲۰۰۷ یعنی صدمین سالگرد تولد هِرژه ۲۰۰ میلیون نسخه از کتاب به فروش رفت.


نظرات کاربران

BTS
۱۴۰۰/۰۳/۰۷

تن تن بهترین شخصیت دنیاست و کتاب های او همیشه قشنگ است

Mostafa askari N.M
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

من نمونشو خوندم باحال و خنده دار بود🤣کاش رایگان میبود

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۴/۰۶

عالی عالی عالی عالی😂💜

مانی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳

عالی❤❤❤

محمد هادی علی ئی
۱۳۹۹/۰۹/۰۸

عالیه و یکی از جلد های مورد علاقه ی منه

ZA & eghe
۱۳۹۹/۰۲/۱۸

عالی

megan
۱۴۰۲/۰۶/۰۱

من این مجموعه تن تن رو حدودا وقتی هنوز کلاس اول نمیرفتم خریدم و خوندم از ۳ سالگی خوندن بلد بودم اما این کتاب باعث شد که من به عنوان کرم کتاب همیشه کتابخوان شناخته بشم و بتونم الان خودم کتاب

- بیشتر
کت نوار
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

من ماجرا های تنتنو خیلی خیلی دوست دارم و جزابه ولی یه ماجرا هاییش مثل پرواز شماره ی 714 و تنتن در تبت و ماجرا های کلکولس رو وقتی میخونی حوصلت سر میره من سفر به ماه و گشت و

- بیشتر
Book worm
۱۳۹۹/۱۱/۲۵

عالییی

محمودی
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

متوسط بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۵ صفحه

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۵ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان