دانلود و خرید کتاب رابینسون کروزوئه دانیل دفو ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رابینسون کروزوئه

کتاب رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو یکی از مشهورترین رمان‌های ادبیات کلاسیک در دنیا و ماجرای مرد جوانی است که زندگی خوب و مرفه‌اش را به خاطر سفر دریایی، ترک می‌کند و از طوفانی در دریا جان سالم به‌در می‌برد.

کتاب ماجراهای رابینسون کروزوئه پدر تمام رمان‌های دنیا است. این اثر را می‌توانید با ترجمه‌ی فرزام حبیبی اصفهانی مطالعه کنید.

درباره‌ کتاب رابینسون کروزوئه

کتاب ماجراهای رابینسون کروزوئه، ماجراهای یک کشتی شکسته‌ی جوان به نام رابینسون کروزوئه است. او که زندگی خوبی دارد و ثروتمند است، به سفرهای دریایی علاقه دارد، به همین خاطر زندگی‌ خوبش را رها می‌کند و با یک کشتی به سفر می‌رود. اما در دریا گرفتار طوفان می‌شود. او می‌تواند از طوفان نجات پیدا کند اما به عنوان یک کشتی شکسته، وارد جزیره‌ای می‌شود و حالا باید همه‌چیز را از اول شروع کند. او بیست و هشت‌سال تنها در جزیره زندگی می‌کند تا اینکه روزی یکی از بومیان جزیره را نجات می‌دهد. اسمش را جمعه می‌گذارد و باهم دوست می‌شوند. کمی بعد تصمیم می‌گیرند که به بریتانیا سفر کنند...

برخی معتقدند که دانیل دفو کتاب ماجراهای رابینسون کروزوئه را بر اساس تجارب واقعی یک ملوان اسکاتلندی به نام الکساندر سِلکرک نگاشته باشد که به سال ۱۷۰۴ پس از ستیز با ناخدای کشتی، وی را به درخواست خودش در ساحل جزیره‌ای خالی از سکنه رها کردند.

کتاب رابینسون کروزوئه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب ماجراهای رابینسون کروزوئه، رمانی ماجراجویانه و جذاب است که خواندنش برای تمام دوست‌داران ادبیات جهان، لذت‌بخش است. این کتاب برای نوجوانان نیز جذاب و خواندنی است.

درباره‌ دانیل دفو

دانیل دفو، پدر رمان انگلیسی، در سال ۱۶۶۰ در لندن به دنیا آمد. او نویسنده، تاجر و روزنامه‌نگار بود شهرت دانیل دفو به دلیل نوشتن کتاب ماجراهای رابینسون کروزوئه است که لقب پدر رمان را رهم به او بخشید. او و خانواده‌اش از مخالفان کلیسای رسمی انگلستان بودند. دانیل دفو چندین بار به دلیل نوشته‌هایش که در مخالف با کلیسا بود به زندان افتاد. او در سال ۱۷۱۹ رمان ماجراهای رابینسون کروزوئه را به رشته تحریر درآورد و در ۲۴ آوریل ۱۷۳۱ در لندن درگذشت.

نظرات کاربران

کاربر ۲۹۶۸۷۹۳
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

قطعا ارزش یه بار خوندن داره ولی باید توجه کنیم که این نسخه بسیار تخلیص شده است.

zeynab
۱۳۹۹/۱۱/۲۵

چه داستان قشنگی بود ....

Ali
۱۴۰۰/۰۱/۳۱

این نسخه کوتاه شدس و کتاب اصلی قطور و چند صد صفحه ایست، داستان در مورد شخصی است که تنها تو جزیره ای گیر میفته و خودش به سازندگی و گذران عمر و ... میپردازه ، برای من فوق العاده

- بیشتر
A.M
۱۴۰۰/۱۱/۲۶

من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم خیلی قشنگه حتما بخونید 🤩🤩😍😍😍

پژمان ابوالقاسمی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

در کنار داستان جذابش کتاب نکته های تفکر برامگیز و آموزنده ای دارد

مرینت
۱۳۹۹/۱۱/۰۹

عالییییییییییی

کاربر ۳۳۷۹۱۲۹
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

عالیه خیلی کتاب قشنگیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۹۱۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان