دانلود و خرید کتاب فهم فرهنگ مادی یان وودوارد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فهم فرهنگ مادی اثر یان وودوارد

کتاب فهم فرهنگ مادی

معرفی کتاب فهم فرهنگ مادی

کتاب فهم فرهنگ مادی نوشته یان وودوارد است که با ترجمه شایسته مدنی لواسانی است. این کتاب یکی از آثار نشر لوگوس است. نشر لوگوس در راستای مسئولیتی که برای خود در جهت تعمیق روش‌های پژوهش دارد اقدام به نوشتن آثار متنوعی کرده است.

درباره کتاب فهم فرهنگ مادی

آیا تمایل ما به اشیا غیرمنطقی و ناسالم است؟ اشیا به شکل گریزناپذیری ما را نه تنها در فرهنگ مصرفی بلکه در روابط اجتماعی احاطه کرده‌اند. این کتاب شیوه‌های مختلف مطالعه‌ی اشیا را مرور می‌کند و به بررسی مطالعات فرهنگ مادی از طریق تلفیق پژوهش‌های کلاسیک و معاصر درباره‌ی اشیا، کالاها، مصرف و نمادسازی می‌پردازد. این کتاب مفاهیم و رویکردهای کلیدی در مطالعه‌ی اشیا را مرور کرده و نظریات کلیدی از مارکسیسم و رویکرد انتقادی تا ساختارگرایی و نشانه‌شناسی را بیان می‌کند. همچنین نشان می‌دهد که افراد چرا و چگونه از اشیا برای نمایش هویت، پایگاه اجتماعی و روایت زندگی‌شان استفاده می‌کنند و اینکه چرا مطالعات فرهنگ مادی برای درک جامعه ضروری است. 

خواندن کتاب فهم فرهنگ مادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه این کتاب برای پژوهشگران جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی، مطالعات فرهنگی، مطالعات رفتار مصرفی و مطالعات طراحی و مُد جذاب است. این کتاب ابزاری کارآمد برای شناخت اشیا و چگونگی استفاده از آن‌ها در زندگی روزمره است، از طرفی به تولیدکننده یاد می‌دهد با چه دیدگاهی اشیا را طراحی و تولید کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان