دانلود و خرید کتاب کتابشناسی دائره المعارف چاپ شده شهلا عطاردی‌فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتابشناسی دائره المعارف چاپ شده اثر شهلا عطاردی‌فرد

کتاب کتابشناسی دائره المعارف چاپ شده

معرفی کتاب کتابشناسی دائره المعارف چاپ شده

این اثر، ۳۱۱ عنوان دائرة المعارف منتشر شده در دوره قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران (از آغاز تا پایان بهار ۱۳۸۳) را در بر می‌گیرد. بدیهی است که در این بین دائرة المعارف‌های مربوط به قرن‌های پیش که در دوره اخیر به چاپ رسیده‌اند نیز معرفی شده‌اند. برای گردآوری اطلاعات سعی بر آن بوده که تا حد امکان کتاب‌ها دیده شود و پس از بررسی محتوایی، اطلاعات آنها برای معرفی استخراج و در مجموعه تنظیم شود.

اطلاعات ارائه شده عبارتند از:

پدید آورندگان، عنوان(همراه با آوانگاری)، محل نشر، ناشر، سال نشر، تعداد جلدها و یا صفحات، شماره بین المللی کتاب (ISBN)، نوبت چاپ و در صورت ضرورت اطلاعات گوناگون در ارتباط با کتاب (در بخش یادداشت‌ها) و موضوع کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی.

اطلاعات فوق بر اساس اصول فهرست نویسی و قواعد تنظیم کتاب شناسی ارائه شده است. اسامی کلیه پدید آورندگان با فهرست مستند اسامی مشاهیر و مولفان کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران کنترل شده‌اند و در صورت وجود مغایرت، ارجاعات لازم در بخش نمایه پدیدآور ارائه شده است. موضوع کتاب‌ها نیز با استفاده از سرعنوان‌های موضوعی فارسی کتابخانه ملی و سرعنوان‌های موضوعی کتابخانه کنگره آمریکا ارائه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان