دانلود و خرید کتاب در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان گرنت کاردون ترجمه سپیده ناصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان اثر گرنت کاردون

کتاب در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان

معرفی کتاب در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان

در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان کتابی نوشته گرنت کاردونه درباره موفقیت است.

درباره کتاب در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان

این کتاب یک راهنمای کاربردی برای بیشتر زندگی کردن و کمتر کار کردن است.

نویسنده این کتاب آدمی است که در موفقیت وسواس دارد و در این کتاب قرار است این وسواس را برای شما شرح دهد. این که چطور این وسواس را کشف کرده و چطور این موضوع باعث شده حالا او زندگی بی‌نظیری را تجربه کند.

گرنت کاردونه در این کتاب برای شما خواهد گفت که چه ابزارهایی موجب شدند او از وسواسش در مسیری درست استفاده کند.

او در این کتاب به موضوع جالبی اشاره می کند. این که گاهی موفق نشدن ما در کارها به دلیل نداشتن وسواس در موفقیت است. شاید تنها موضوضعی که داشتن وسوسا در ان مثبت باشد.

 پس با این کتاب همراه شوید تا گرنت کاردونه به شما بگوید چطور می توانید یک وسواسی خوب باشید.

در فصل اول کتاب او توضیح می دهد که چطور وسوساس داشتن زندگی‌اش را نجات داده و چرا این‌قدر مهم است.

در فصل دوم به این می‌پردازد که چگونه می‌توان بینش متعارفی را که به شما می‌گوید همیشه حد وسط باقی بمانید و جانب احتیاط را رعایت کنید، از ذهن خود پاک کنید و این که چرا باید این متوسط بودن را با یک وسواس کارآمد، هدفمند و درست، جایگزین کنید.

در فصل سوم به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانید وسواس خود را تشخیص دهید و سپس یک سری تمرین‌هایی در این زمینه آموزش می‌دهد که فصول بعدی کتاب شما را در این روند پیچیدهٔ دنبال کردن وسواس‌هایتان، راهنمایی می‌کنند.

 خواندن کتاب در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

 اگر دوست دارید موفق باشید اما فکر می‌کنید به قدر کافی به هدفتان نزدیک نشده‌اید، این کتاب را بخوانید

 بخشی از کتاب در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان

افراد وسواسی همان صنعت‌گران، اخلالگران، افراد تأثیرگذار، تحول‌آفرینان و اسطوره‌های جاودان هستند که همه آن‌ها را می‌ستایند و آرزو می‌کنند مثل آنها باشند. زندگی بدون وجود این افراد ممکن نیست، آنها دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل می‌کنند. هدف من از نوشتن این کتاب این است که شما و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را ترغیب کنم تا جنبشی جدید را بوجود آورید. جنبشی که باعث شود به یکدیگر قول دهیم که وسواس خود را بپذیریم و تقویت کنیم!

تصور کنید همهٔ افراد کرهٔ زمین بتوانند وسواس خود را با آغوش باز و بدون هیچ‌گونه پشیمانی، واهمه و خجالتی، بپذیرند. آنگاه خواهید دید که چطور در یک چشم به‌هم‌زدن دنیا مکانی بهتر و متفاوت‌تر خواهد شد. اگر هر فرد بر روی موفقیت و تکامل شخصی خود تمرکز کند، دیگر زمانی برای جنگ، اعتیاد و یا هر چیز مخرب دیگری باقی نخواهد ماند؛ و همه ما به موفقیت‌هایی می‌رسیدیم که قبلاً برایمان غیرممکن به نظر می‌رسید و یکدیگر را تشویق می‌کردیم که بیشتر تلاش کنیم و بهتر باشیم.



نظرات کاربران

Anahid
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

نویسنده فراتر رفتن از برچسب ها ، استفاده از شور و شوق و انگیزه، پشتکار و سماجت را تشویق می کنه. شیرجه رفتن در کار به جای کمال گرایی‌ یکی دیگه از موضوعات کتابه. و نترسیدن از برچسب خوردن و.... در مجموع خیلی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
هدف من در شروع هر روز کاری این است که افرادم به جای اینکه هزاران کار نصفه و نیمه انجام دهند، یک کار را انجام دهند ولی به بهترین شکل.
Anahid
به علاوه از نظر من، یکی از بزرگ‌ترین تهدیدها برای موفقیت شما، وقت آزاد داشتن است. من خیلی به این گفته‌ام معتقدم که: "برای اینکه بتوانید شیطان را ملاقات کنید، کافی است کمی وقت خود را خالی کنید."
Anahid
هر کاری که ارزش انجام شدن را دارد، پس ارزش این را دارد که هر روز انجام شود
Anahid
بازار فروش اینگونه است که: به دنبال افراد تسلیم‌ناپذیر می‌گردد و تنها به کسانی پاداش می‌دهد که این ویژگی را داشته باشند، نه کسانی که کامل و بی‌نقص باشند.
Anahid
درست همانند رایانه که با ری‌استارت کردن و بارگیری مجدد سیستم عامل، دوباره شروع به کار می‌کند، انسان‌ها نیز نیاز دارند که از نو شروع کنند. همانطور که همه چیز از جمله مقصد، شرایط و انگیزه‌ها، تغییر می‌کند، ما نیز همواره در حال گذر، رشد و شروع دوباره هستیم
Anahid

حجم

۲۸۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۲۸۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان