دانلود و خرید کتاب ستاره‌شناسی کاربردی جانیکو وانیکو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ستاره‌شناسی کاربردی اثر جانیکو وانیکو

کتاب ستاره‌شناسی کاربردی

انتشارات:سبزان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ستاره‌شناسی کاربردی

کتاب ستاره‌شناسی کاربردی، نوشته‌ی جانیکو وانیکو، شامل ۱۰۱ آزمایش ساده و کاربردی برای پیدا کردن پاسخ پرسش‌های ستاره‌شناسی و نجوم است. کتاب ستاره‌شناسی کاربردی را با ترجمه نگار ناموریکتا در دست دارید.

درباره‌ی کتاب ستاره‌شناسی کاربردی

کتاب ستاره‌شناسی کاربردی به شما کمک خواهد کرد با انجام ۱۰۱ آزمایش ساده و کاربردی پاسخ پرسش‌‌های خود را پیدا کنید؛ پرسش‌هایی مانند مرکز ثقل چیست؟ برای چه وضوح و دقت تلسکوپ فضایی هابل بسیار بالا است؟ چرا ناهید بسیـار داغ است؟ سحابی چیست؟ چطور یک سیاه‌چاله شکل می‌گیرد؟ در کتاب ستاره‌شناسی کاربردی، آزمایش‌های بسیاری درباره‌ی سیاره‌ها، حرکت در فضا، ماه و خروشید و ستاره‌ها و ابزارها و سفرهای فضایی می‌خوانید.

کتاب ستاره‌شناسی کاربردی دو هدف دارد: نخست اینکه شما را در تمام مراحل ضروری راهنمایی کند تا بتوانید با موفقیت یک آزمایش علمی را به اتمام برسانید؛ و دوم آن که بهترین روش حل مساله و کشف پاسخ را به شما آموزش دهد. الگوی استاندارد برای هر آزمایش در این کتاب آورده شده است: هدف: بیان قصد اصلی از انجام آزمایش. لوازم: لیستی از تجهیزات ضروری. طرز کار: دستورالعمل قدم به قدم برای چگونگی انجام آزمایش. نتیجه: توضیحی که دقیقا به شما می‌گوید چیزی که قرار است اتفاق بیفتد، چیست. این یک ابزار یادگیری بسیار سریع است. اگر نتیجه‌‌ای که انتظار می‌رفت، به دست آمده باشد، آزمایشگر به سرعت متوجه آن می‌شود. «اشتباه » و احتیاج به شروع دوباره یا انجام تصحیحاتی در آزمایش هم به سرعت مشخص می‌شود. چرا؟ توضیحی است برای اینکه چرا این نتیجه حاصل شد. شرح برای فهم بهتر خواننده‌ای است که هیچ آشنایی با اصطلاحات علمی ندارد.

کتاب ستاره‌شناسی کاربردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر شما هم به نجوم، ستاره‌شناسی و کهکشان‌ها علاقه دارید و دوست دارید پاسخ سوال‌هایتان را پیدا کنید، کتاب ستاره‌شناسی کاربردی برای شما است.

فهرست

  • سیاره‌ها
  • حرکت فضایی
  • خورشید
  • ماه
  • ستاره‌ها
  • ابزارهای فضایی
  • فضا و سفر فضایی

نظرات کاربران

زهرا
۱۳۹۸/۱۲/۲۵

عالی پدیده های ستاره شناسی رو با آزمایش میگه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان