دانلود کتاب صوتی آواز خوش زندگی با صدای محمدرضا فصیحی‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آواز خوش زندگی اثر مسیحا  برزگر

دانلود و خرید کتاب صوتی آواز خوش زندگی

نویسنده:مسیحا برزگر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آواز خوش زندگی

کتاب صوتی آواز خوش زندگی، نوشته‌ی مسیحا برزگر کتابی جذاب و شنیدنی است که می‌تواند راهنمایی برای تمام انسان‌ها در انتخاب مسیر درست زندگی باشد. 

شنیدن نسخه صوتی کتاب آواز خوش زندگی با صدای گرم و گیرای محمدرضا فصیحی‌نیا به یکی از تجربیات لذت‌بخشتان بدل خواهد شد.

درباره‌ی کتاب صوتی آواز خوش زندگی

کتاب صوتی آواز خوش زندگی، راه و روشی برای زندگی کردن است. زندگی که سرشار از عشق و امید باشد. مسیحا برزگر در کتاب صوتی آواز خوش زندگی در قالب قطعات ادبی زیبا و با معنا از زندگی صحبت می‌کند که در آن هر انسانی می‌تواند به شکوفایی برسد. او در این کتاب از روح عشقی که باید در تک‌تک لحظات زندگی ما جاری باشد می‌گوید. روح عشقی که کمک می‌کند بتوانیم هدف و توانایی‌های اصلی خودمان را در زندگی پیدا کنیم و زندگی سرشار از عشق، موفقیت و آرامش داشته باشیم.

مسیحا برزگر انسان‌ها را به غنچه‌های گلی تشبیه می‌کند که باید برای عطرافشانی، شکفته شوند. با راهنمایی‌هایی که در کتاب صوتی آواز خوش زندگی آمده است یاد می‌گیریم چطور شکفته شویم و بدرخشیم. 

کتاب صوتی آواز خوش زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید که بتوانید مسیر زندگی‌تان را پیدا کنید و با عشق به انجام کاری مشغول شوید که آن را دوست دارید و هدف اصلی‌تان در زندگی است، کتاب آواز خوش زندگی برایتان انتخابی خوب و جذاب است. 

درباره‌ی مسیحا برزگر

مسیحا برزگر در سال ۱۳۴۰ در تهران در خیابان حافظ متولد شده است. او که ایران و زبان فارسی را یکی از بزرگ‌ترین موهبت‌های زندگی‌اش می‌داند، سال‌هاست که به انتشار مقالات و کتاب‌هایی که همگی به انسان‌ها برای داشتن زندگی بهتر کمک می‌کند، مشغول است. مسیحا برزگر خود را ستایشگر عشق و خنده و زندگی می‌داند. او همچنین وبسایتی را راه‌اندازی کرده است و در آن به ارائه‌ی خدماتی مثل قراردادن مقالات و سخنرانی‌هایش مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی آواز خوش زندگی

زندگی را به آواز بخوان. تا می‌توانی بیشتر و بیشتر به اعماق دل خویش فرو شو. پای چوبین استدلال را به کلی کنار بگذار، بی‌پا و سر شو. گویی تا کنون چنین پایی سست و چوبین را نداشته‌ای. بگذار کاری که می‌کنی ترجمان قلب تو باشد. هرگز دست به کاری نزن مگر آنکه با تمام وجود مایل به انجام آن باشی. هرگز کاری را صرفا به دلیل اینکه فکر می‌کنی درست است، انجام مده. هیچگاه از راه عقل صرف به آن حقیقت غایی نخواهی رسید. 

اگر کسی وجود خویش را با هستی سهیم نشود، زندگیش معنا نخواهد داشت. هرکس که به این دنیا پا گذاشته، آمده است تا ترانه‌ای را بخواند؛ ترانه‌ی زندگی خود را. پس زندگی را به آواز بخوان! 

فهرست

  • مقدمه
  • عشق جوهره‌ی دین است
  • عشق تنها زمانی عشق است که مستی بیاورد
  • پیام اصلی دین رحمت است
  • عشق مصلحت نمی‌شناسد
  • زین آتش نهفته که در سینه‌ی من است.

نظرات کاربران

کاربر 1640902
۱۴۰۱/۱۰/۲۸

اصلا توصیه به شنیدن این کتاب نمیکنم.اتلاف هزینه و زمان است.کلا همه چیزو عمدا قاطی میکنه که حقیقت رو متوجه نشی .کتاب های مسیحا برزگر رو اصلا توصیه نمیکنم.

زمان

۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۹۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۹۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان