دانلود کتاب صوتی طرح کسب و کار یک صفحه‌ای با صدای شهاب ایلکا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی طرح کسب و کار یک صفحه‌ای اثر جیم هوران

دانلود و خرید کتاب صوتی طرح کسب و کار یک صفحه‌ای

معرفی کتاب صوتی طرح کسب و کار یک صفحه‌ای

کتابچه صوتی طرح کسب و کار یک صفحه‌‌ای چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب طرح کسب وکار یک‌صفحه‌ای نوشته جیم هُوران است. در این کتاب سریع‎ترین و آسان‎ترین راه برای نوشتن یک طرح کسب‎وکار معرفی شده است.

درباره کتاب طرح کسب‌وکار یک صفحه‌ای

یک شرح ماموریت مختصر و خوب بهتر از چندین جلد کتاب، انگیزه و اهداف کسب‎وکار شما معرفی می‌کند. اینجاست که اعلام می‌کنید این کسب‎وکار برای شما و مشتریان شرکت شما چه سودی خواهد داشت. یک کسب‎وکار خوب همیشه میان نیاز مشتری و نیاز خود، توازن برقرار می‌کند. در صورتی که موفق به برقراری این توازن حساس نشوید، قادر نخواهید بود که به حد کافی، مشتری جذب و حفظ کنید تا در این امر دشوار با شما همراه شوند.

مهم‌ترین دلیل داشتن طرح تجاری، توضیح افکار شما فارغ از کوچک یا بزرگ بودن شرکت شماست. داشتن یک طرح تجاری، مشخص کردن این است که می‌خواهید کسب‎وکار خود را به کجا برسانید. وقتی مشخصش می‌کنید، و آن را می‌نویسید، دیگران چشم‌انداز شما را می‌شناسند و خواهد فهمید که چطور می‌خواهید به آن برسید.

لازم نیست طرح‌های تجاری برای خوب بودن، طولانی باشند. باید بتوانید در یک صفحه، بیان کنید که می‌خواهید در آینده شرکت خود را به کجا سوق دهید و چطور می‌خواهید به آن هدف برسید. مهم‌ترین نتیجه طرح تجاری این است که افکارتان را برای کارمندان، شرکا، تامین‎کنندگان، و حتی مشتریان خود به وضوح بیان کنید تا به جای کار علیه شما، با شما کار کنند. جیم هوران در این کتاب شما را برای رسیدن به یک طرح کسب‌وکار شسته و رفته یک‌صفحه‌ای همراهی می‌کند.

شنیدن کتاب طرح کسب‌وکار یک‌صفحه‌ای را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

اگر علاقه‌مند به کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار هستید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل طرح کسب‌وکار یک‌صفحه‌ای را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد