دانلود و خرید کتاب ۱۳ کاری که افراد دارای قدرت ذهنی، انجام نمی‌دهند ایمی مورین ترجمه الهه منصوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۳ کاری که افراد دارای قدرت ذهنی، انجام نمی‌دهند اثر ایمی مورین

کتاب ۱۳ کاری که افراد دارای قدرت ذهنی، انجام نمی‌دهند

معرفی کتاب ۱۳ کاری که افراد دارای قدرت ذهنی، انجام نمی‌دهند

کتابچه ۱۳ کاری که افراد دارای قدرت ذهنی، انجام نمی‌دهند چکیده کتابی به همین نام از اِیمی مُورین است. مورین در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه قدرت خود را بازپس بگیرید، از تغییر با آغوش باز استقبال کنید، با ترس‌هایتان مواجه شوید، و مغز خود را برای شادی و موفقیت آموزش بدهید.

 درباره کتاب ۱۳ کاری که افراد دارای قدرت ذهنی، انجام نمی‌دهند

عادت‌های بد، قدرت ذهنی را تضعیف می‌کنند. عادات خوب مطمئنا حیاتی هستند، اما اگر عادات بد، علیه آن‌ها کار کنند، چندان فایده‌ای نخواهدداشت. این کشمکش، ناامیدی به وجود می‌آورد و از رسیدن به اهداف ممانعت می‌کند. اگرچه عادات خوب ممکن است اولویت ما باشند، اما توجه نکردن به چیزهایی که هدف کلی را تضعیف می‌کنند، نوعی خودتخریبی است. از این رو، شناختِ ماهیتِ آن‌ها ضروری است.

ایمی‌ مُورین، در زندگی بزرگسالی خود با اندوهی عظیم روبه‌رو شده است و متوجه شد می‌تواند رویکرد متفاوتی در پیش بگیرد: یعنی «اجتناب از انجام رفتارهای خاص». هدف او از نوشتن کتاب ۱۳ کاری که افراد دارای قدرت ذهنی، انجام نمی‌دهند، کمک به افراد، برای تقویت قدرت ذهنی لازم جهت مقابله با مشکلات زندگی است.

قدرت ذهنی به شما کمک می‌کند تا در چالش‌های غیرقابل پیش‌بینی آماده باشید و این امر، مقاومت شما را در برابر استرس بالا می‌برد، رضایت کلی شما را بهبود می‌بخشد و کارایی شما را در هر فعالیتی که مشغول باشید، تقویت می‌کند.

قدرت ذهنی به همان اندازه قدرت بدنی نیاز به مراقبت دارد و همواره می‌توان آن‌ را بهبود بخشید. بعضی مواقع مشکلات، روزهای بد، احساسات شدید و رفتار بی‌ثمر رخ ‌می‌دهد. ولی قدرت ذهنی می‌تواند شما را هدایت کند و در دراز مدت این موارد را کاهش دهد. سعی کنید با تنظیم رفتار، نظارت بر احساسات و فکر کردن در مورد ایده‌هایتان، آن را به طور روزانه بهبود دهید. در صورت نیاز از افراد دیگر کمک بخواهید.

به یاد داشته باشید که لازم نیست در همه چیز بهترین باشید؛ بهترینِ چیزی که می‌توانید، باشید. با قوی شدن از نظر قدرت ذهنی، می‌توانید به بهترینِ خودتان دست یابید.

 خواندن کتابچه ۱۳ کاری که افراد دارای قدرت ذهنی، انجام نمی‌دهند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و رشد فردی علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل ۱۳ کاری که افراد دارای قدرت ذهنی، انجام نمی‌دهند را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹ صفحه