دانلود کتاب صوتی مدیریت زمان با صدای آرش نصیرپور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت زمان اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت زمان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۶۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مدیریت زمان

کتاب صوتی مدیرت زمان نوشته برایان تریسی کتابی درباره مدیریت یکی از ارزشمندترین داشته‌های انسان، یعنی زمان است. توسط آرش قراچه‌داغی ترجمه شده است و با صدای آرش نصیرپور منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی مدیریت زمان

 کتاب مدیریت زمان درباره چگونگی مدیریت زمان و استفاده بهینه از آن با شما حرف می‌زند، کنترل زمان، استفاده از اصل اولویت‌بندی کارها، هدف‌گذاری، توانایی نه گفتن به کارهایی که فکر می‌کنید برای شما سودی ندارند، هنر پیش‌نگری و ابزارهای قدرت در مدیریت زمان به اضافه نکات مهم دیگری درباره مدریت زمان در این کتاب بررسی و تشریح شده‌اند. زمان محدود است، ما تنها چند ساعت مفید در روز را برای انجام مسئولیت‌ها و وظایف و درعین‌حال لذت بردن از زندگی، در اختیار داریم. شغل‌ها باید به ما احساس رضایت و شادمانی بدهند، لحظات باید مطلوب ما باشند و زندگی باید در آرامش و شادمانی بگذرد چگونگی این اتفاق در این کتاب آموزش داده می‌شود.

شنیدن کتاب مدیریت زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیریت کردن زمان یک مهارت اساسی برا رسیدن به اهداف است پس خواندن این کتاب مفید را به همه کتاب‌خوان ها به ویژه علاقه‌مندان به حوزه موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند.

برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد.

تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک شکتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Mah(D)
۱۴۰۰/۱۰/۰۶

اول یه تقاضا میکنم از افرادی که روو هوا نظر میدن، این یه جور حق الناس محسوب میشه یا نظر ندین یا درست نظر بدین. اون عزیزی که گفته بود با این کتاب توو کنکور ربطه خوب آورده مطمئن باش

- بیشتر
مستِ هوشیار
۱۳۹۹/۰۱/۱۹

این کتاب تو درسام خیلی بدردم خورد تونستم در کنکور رتبه ی خوبی بیارم همه ی افراد محصل باید این کتاب رو مطالعه کنند

!boo
۱۳۹۹/۰۴/۲۹

برای اون شخصی توصیه میکنم که واقعا بتونه به توصیه های این کتاب عمل کنه

erfanrahmani
۱۳۹۹/۰۶/۱۲

کتاب مفیدی هست برای کسایی که کارهایی ک قراره تو روز انجام بدن و وقت نمیکنن مهمترین نکته ای ک میشه برداشت کرد ازش قیمت اولویت بندی کارها بر اساس الف ب ج د ه هست

کاربر ۱۸۰۹۷۷۸
۱۳۹۹/۰۳/۱۵

فقط من موندم چه جوری دانلودش کنم؟

elahe
۱۳۹۹/۰۳/۲۹

کتاب خیلی خوبیه ، به نظرم هر فرد باید چند بار این کتاب را بخواند

کاربر 705050
۱۳۹۹/۱۰/۱۲

لحن خواننده کتاب خوب نیست

کاربر الهام
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

چرا باید یه کتاب انگیزشی و خودیاری رو یه شخص با یه لحن خواب آلود بخونه؟ یه ذره انرژی نداره! .😭 اصلا کتاب حیف شده

مینا
۱۳۹۹/۰۴/۲۵

صوت گیرایی ندارد.

اميرحسين
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

کتاب از لحاظ محتوا بسیار خوب هست. ولی صد حیف که گوینده خوبی برای این کتاب انتخاب نکردن.

زمان

۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱۳۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۱۳۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۳۴,۳۰۰
۳۰%
تومان